Gjest Desillusjonert kone Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har oppdaget at kjønnslukt setter seg veldig lett i ansiktshår, så har du planer om å være utro: sørg for å være glattbarbert! Hvorfor jeg skriver dette? Tre dager i løpet av den siste uken har ansiktshåret til mannen min luktet "kjønn"! Jeg oppdaget det tilfeldigvis da jeg pustet inn gjennom nesen, samtidig som jeg kysset han "velkommen hjem". Han stiller seg så klart helt uforstående til dette "fenomenet", og skjønner ingenting av hvordan det kan lukte "kjønn" av ansiktet hans, men det gjør det altså! Og det kan ikke finnes annen grunn til at ansiktet hans lukter av kjønn, enn at han har hatt det i kontakt med ett. Jeg er totalt desillusjonert nå. Hadde ingen mistanke om utroskap i det hele tatt før jeg tilfeldigvis kjente lukten. Men nå, nå ser jeg spøkelser på høylys dag, og finner tusenvis av tegn på at han har vært utro.
Gjest tipsern Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Et annet tips er å holde seg til samme løgnen hele tiden. Min ekssamboer var utro men klarte ikke holde seg til samme historien hele tiden, han husket ikke hvilke løgner han hadde fortalt og ble oppdaget pga. det. En god grunn til at han er eks.
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har oppdaget at kjønnslukt setter seg veldig lett i ansiktshår, så har du planer om å være utro: sørg for å være glattbarbert! Hvorfor jeg skriver dette? Tre dager i løpet av den siste uken har ansiktshåret til mannen min luktet "kjønn"! Jeg oppdaget det tilfeldigvis da jeg pustet inn gjennom nesen, samtidig som jeg kysset han "velkommen hjem". Han stiller seg så klart helt uforstående til dette "fenomenet", og skjønner ingenting av hvordan det kan lukte "kjønn" av ansiktet hans, men det gjør det altså!Og det kan ikke finnes annen grunn til at ansiktet hans lukter av kjønn, enn at han har hatt det i kontakt med ett. Jeg er totalt desillusjonert nå. Hadde ingen mistanke om utroskap i det hele tatt før jeg tilfeldigvis kjente lukten. Men nå, nå ser jeg spøkelser på høylys dag, og finner tusenvis av tegn på at han har vært utro. Har du noen gang lagt merke til at feks Ibux krem lukter gammalt kjønn når det har tørket inn, og gjør det lenge etterpå? Kanskje han har vært borti det og fått det i ansiktet?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Hva med og bare holde seg til partneren sin da?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Du skulle heller ha dratt han med rett til sengs og satt i gang! Hadde han da sagt at han var sliten og ikke orket, hadde du hatt enda fler indikasjoner.
Gjest strykebrett Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 En jeg kjenner som er snekker ble beskyldt for å være utro en gang når han kom hjem fra overtid på jobb. Kona mente bestemt at det lukta kondom av hendene hans, og at det gjorde det ofte når han kom hjem. Forklaringen viste seg å være ganske enkel: han hadde brukt gummihansker når han jobbet med sterkt lim og sånn (dette er lenge siden, så det var slike gammeldagse gummihansker). De hadde sølvbryllup for ikke så lenge siden og ler godt av den historien nå Så det kan jo hende det er en annen forklaring enn at han har vært utro..
{Wilma} Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Jeg syns du har et tynt grunnlag å anklage utroskap på.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Jeg syns du har et tynt grunnlag å anklage utroskap på. Ja kjønnslukt fra munnen hans er virkelig ikke god nok grunn til og anklage han for utroskap....
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Ja kjønnslukt fra munnen hans er virkelig ikke god nok grunn til og anklage han for utroskap.... Tja, definer kjønnslukt 100%?
Gjest Desillusjonert kone Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Bare kjønnslukt er lite å anklage for, dere har rett i det, men han er uten tvil utro! Han innrømte det til slutt. Men det var kjønnslukten fra ansiktet som først fikk meg til å mistenke det, og som gjorde at jeg begynte å undersøke litt rundt ...
Gjest Gjest_sami_* Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Cheesedoodles lukter kjønn...
Gjest Miley Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Cheesedoodles lukter kjønn... Nei, cheesedoodles lukter rumpe.
Perhaps Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Finner tusenvis av tegn på at han har vært utro. Det er dessverre ikke så uvanlig. Selv synes jeg det mest fasinerende er hva konene gjør med det, altså hvordan de håndterer situasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 Bare kjønnslukt er lite å anklage for, dere har rett i det, men han er uten tvil utro! Han innrømte det til slutt. Men det var kjønnslukten fra ansiktet som først fikk meg til å mistenke det, og som gjorde at jeg begynte å undersøke litt rundt ... Likevel virker du ikke så veldig såret og sint egentlig.
Gjest tipser`n Skrevet 4. desember 2008 #16 Skrevet 4. desember 2008 Til trøst må jeg si at det er en genial tipsetråd du har funnet opp Mitt tips er: unngå å få vitner som ser deg når du er utro. Slik ble MIN fersket. Flere egenerfarte tips der ute?
rørehue Skrevet 14. desember 2008 #17 Skrevet 14. desember 2008 Ikke pass på mobilen som en hauk ved å ta den med deg om du må gå 3 skritt fra sofaen. Slett heller mld etterhvert Det var pga det jeg fikk mistanke til exen, og det viste seg å stemme.
Stillest vann Skrevet 14. desember 2008 #18 Skrevet 14. desember 2008 Hva med og bare holde seg til partneren sin da? Godt tips!
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #19 Skrevet 15. desember 2008 Til trøst må jeg si at det er en genial tipsetråd du har funnet opp Mitt tips er: unngå å få vitner som ser deg når du er utro. Slik ble MIN fersket. Flere egenerfarte tips der ute? Bra tips. Min eks tråkket litt i salaten der, han klinte heftig med det som viste seg å være hans elskerinne foran en hel haug av felles bekjente, deriblant min aller nærmeste venninne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå