havsulen Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Har forelsket meg i lønneparkett, både europeisk og kanadisk. Liker alpelønn også. Noen som vet om steder i Osloområdet hvor dette selges til litt hyggeligere priser enn på Maxbo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Lønneparkett er nydelig! Lys og tidløs. Men sjelden på tilbud, tror jeg. (mest eik på tilbud) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Har du kun sjekket pris på Maxbo?? De har jo parkett på byggmakker, sentrumsbygg m.m. De har ofte forskjellige leverandører, og prisen kan derfor variere ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2003 Har sjekket priser på Maxbo og "dets like" - det vil si Sentrum bygg og diverse byggevareforretninger. Men så har jeg hørt om andre utsalg som ikke er medlem av kjeder, og som gjerne ligger litt utenfor sentrum. De skulle være billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. juni 2003 #5 Del Skrevet 19. juni 2003 Søk på parkett på www.gulesider.no. Du har jo Parketthuset på Østre Akervei, men de er grisedyre. Det finnes slike utsalg som flytter litt rundt og som har partivarer. Mener å huske at det var et slikt utsalg ved Helsfyr for en tid siden. Og vil du spare penger, så spør om rabatt. Kjedene gir sjelden rabatt, men andre gjør gjerne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 19. juni 2003 #6 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg syns den lyse "Sommerlønn" er veldig fin. Kan det være fordi jeg har den selv...? :blunke: Store, rene parkettflater, uten tepper av noe slag, er stilig og vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #7 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er/var noe som heter Johnnys parkett (e.l.) som lå i en stikkvei fra Ensjøveien. Aner ikke om de har lønn, men de skal etter hva jeg ha hørt være Oslos billigste. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 19. juni 2003 #8 Del Skrevet 19. juni 2003 Johnnys parkett (e.l.) Hilsen Lille meg ...er det bare meg som syns et slikt firmanavn er litt morsomt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #9 Del Skrevet 19. juni 2003 Neida, Sandman! Enig med du! Og fyren er omtrent som forventet..... Vi handlet ikke der, men det virket absolutt som at han hadde greie på ting. Og våre venner som fortalte om stedet er av typen som undersøker alt nøye. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 19. juni 2003 Nå har jeg snakket med den godeste Johnny, og han var verdt å sjekke ut. Han har litt lang leveringstid på enkelte ting, men er definitivt billigere. Tusen takk for verdifullt tips! Skal diskutere firmaets navnepolitikk med ham når jeg får anledning… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå