Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Vurderer å få en vaskehjelp hjemme, da vi har et hus på 250m2 og både mannen min og jeg har ryggproblemer. Jeg har følgende spørsmål: Dersom jeg velger å gå gjennom et byrå, har du et å anbefale og hva ligger prisen på? (jeg bor i Ullensaker kommune) Dersom jeg velger betale vaskehjelpen svart også hvitt selvfølgelig lurer jeg på hvilken nasjonalitet som er flinkest til denne type arbeid. (mest nøye mener jeg) Ikke missforstå, for jeg mener ikke å være diskriminerende på noen måte. Hva ligger prisene på for vaskehjelp og hvor ofte vasker din vaskehjelp hos deg? Og hva er hennes oppgaver? Takker så mye for tips og svar.
Tropehus Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Dersom jeg velger betale vaskehjelpen svart også hvitt selvfølgelig lurer jeg på hvilken nasjonalitet som er flinkest til denne type arbeid. (mest nøye mener jeg) Ikke missforstå, for jeg mener ikke å være diskriminerende på noen måte. Det er vanskelig å ikke misforstå denne. Vil du f.eks si at nordmenn er et passende folkeslag for denne type jobb? At vi som folkeslag generelt sett er nøye? Selvfølgelig avhenger kvaliteten 100% av personen du ansetter og ikke om vedkommende har thaiblod i årene eller ikke. Godt betalt pleier å hjelpe på.
Gjest Mrs Smith Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har en dame fra Polen. Hun er supernøye og flink. Vi bor i ett hus på ca 300 kvm, hun bruker 3 timer på vaskingen. Hun støvsuger alt, vasker alle gulv Tørker støv over alt og også utenpå dører og skap hun vasker rett og slett hele huset, like nøye som meg. Jeg rydder godt før hun kommer Hun vasker en dag i uka og vi betaler 100 kr timen svart.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har en dame fra Polen. Hun er supernøye og flink. Vi bor i ett hus på ca 300 kvm, hun bruker 3 timer på vaskingen. Hun støvsuger alt, vasker alle gulv Tørker støv over alt og også utenpå dører og skap hun vasker rett og slett hele huset, like nøye som meg. Jeg rydder godt før hun kommer Hun vasker en dag i uka og vi betaler 100 kr timen svart. Det synes jeg var dårlig betalt, siden det er jo ganske fysisk krevende å vaske et så stort hus. og tre timer er jo altfor lite.
Gjest Mrs Smith Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Det synes jeg var dårlig betalt, siden det er jo ganske fysisk krevende å vaske et så stort hus. og tre timer er jo altfor lite. Mulig. Hun kom å så huset. Jeg fortalte hva jeg ønsket gjort og spurte hvor lang tid hun ville bruke på det. Da svarte hun 3 timer. Jeg spurte hva hun ønsket i time pris og hun sa 100 kr. Jeg er hjemme hver gang hun er her og hun bruker 3 timer hver gang og gjør en god jobb. Huset vårt er nytt og med åpne flater og det er alltid ryddig når hun kommer.
Gjest Maliti Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hei, Jeg har venninna fra Indonesia som vil ta jobben. Hun bor på Strømmen. Ring gjerne XXXXXXXX. Hun Heter Xxxxx. Inlägget ändrat. Se reglerne /Furstina (mod) Endret 16. desember 2008 av Furstina
Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har polsk vaskehjelp som har fått 125 kr timen og ønsker nå 200. Er dette for mye eller er det vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå