Gå til innhold

Rettetang/glattetang -hvilken og hvor kjøpe

Anbefalte innlegg

Gjest bustehodet
Skrevet

Jeg har sett lyset og vil nå ha meg en rettetang/glattetang. Og jeg vil gjerne ha den innen jul.

Noen som har gode tips til hvilken tang og hvor jeg kan kjøpe den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en rettetang som jeg har hatt nå i 4 år.

Er vel og merke en frisør rettetang som kostet 2500,- (A-salong)

Men jeg syns det var verdt det :)

Skrevet

Jeg har brukt rettetang i mange år, og har hatt en del forskjellige... Mener de fra frisøren er best, men det føler jeg kommer an på tykkelsen på håret... De jeg har kjøpt hos frisøren har kostet ca 1000, men er så verdt det! Bare ikke kjøp en med sånn kam på, de sliter så på håret!

Skrevet

Jeg søkte rundt på nett og har bestilt meg en GHD tang fra lookfantastic.. Spørst på om den kommer til jul, men...

Skrevet

Jeg kjøpte min på Elkjøp. Kostet rundt 500 kr tror jeg, og merket er Babyliss. Synes den fungerer helt fint! :)

Skrevet

kjøpte akkurat en fin og rosa en fra Vidal Sasson på Expert, 400 kr. Veldig fornøyd:)

Skrevet

Jeg kjøpte min hos frisøren. Tror det er tryggest da de kan gi tips ol. Betalte vel ca 1000 kroner for den for 4 år siden.

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

De du kjøper hos frisørene er best: ) en som heter ghd, er bra, både retter krøller og bølger håret ! Trenger heller ikke å tenke på og slå av tanga, den slår seg automatisk av etter noen få minutter : )

Gjest AnneShirley
Skrevet

Synes det er litt vel stort fokus på hvor man kjøper ting. Er en GHD-tang (som TS sier hun har bestilt) mindre bra om man kjøper den fra lookfantastic enn om den er kjøpt hos frisøren?

Jeg er i alle fall fokusert på selve produktet når jeg skal kjøpe noe. Bare et lite innspill ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...