Gå til innhold

Fotograf i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter fotograf, helst i Oslo området, som kan være med under selve vielsen og selskapet etterpå. Er vanskelig å finne priser o.l. på nettet, så lurer på om dere har noen erfaringer med gode fotografer, priser etc. Vil jo helst at det ikke skal være så altfor dyrt, men ønsker også en fotograf som tar fine bilder.. Vanskelig det her! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest giftet meg i sommer
Skrevet

Hei KittyBambi.

jeg giftet meg i sommer og hadde fotograf hele dagen. Brukte Wessel-Berg Foto og er veldig fornøyd. Hun holder til i Drammensområdet, men kom inn til oss i Oslo. Ta en titt på hjemmesiden www.wesfoto.no Tror det ligger priser der også.

Skrevet
Hei KittyBambi.

jeg giftet meg i sommer og hadde fotograf hele dagen. Brukte Wessel-Berg Foto og er veldig fornøyd. Hun holder til i Drammensområdet, men kom inn til oss i Oslo. Ta en titt på hjemmesiden www.wesfoto.no Tror det ligger priser der også.

Tusen takk - skal sjekke det ut :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har fotograf forslag???

Gjest november brud
Skrevet

Må bare få anbefalt Henrik K. Vi brukte han da vi giftet oss - litt dyr - og min mann var definitivt IKKE enig med meg å bruke så mye penger på fotograf..

Da vi fikk bildene utbrøt han spontant : Jeg skulle kunne betale han en gang til!!

Dagen går så fort - og bildene er det eneste man har igjen (foruten minnene selvsagt) Absolutt verdt å legge pengene på en fotograf man har med hele dagen!!

Henrik var dessuten VELDIG profosjonell - gjestene la ikke merke til han - og ikke vi heller. Han var behagelig og stiller opp på det man ønsker.

Dette ble mye reklame - men vi føler vi ikke får fullrost han nok!!

Skrevet
Må bare få anbefalt Henrik K. Vi brukte han da vi giftet oss - litt dyr - og min mann var definitivt IKKE enig med meg å bruke så mye penger på fotograf..

Da vi fikk bildene utbrøt han spontant : Jeg skulle kunne betale han en gang til!!

Dagen går så fort - og bildene er det eneste man har igjen (foruten minnene selvsagt) Absolutt verdt å legge pengene på en fotograf man har med hele dagen!!

Henrik var dessuten VELDIG profosjonell - gjestene la ikke merke til han - og ikke vi heller. Han var behagelig og stiller opp på det man ønsker.

Dette ble mye reklame - men vi føler vi ikke får fullrost han nok!!

Suuuukkkkkkk så vakre bilder. Hadde vi ikke hatt budsjettbryllup, ville det være fantastisk å få en slik fotograf. Blir nesten rørt av å se på bildene (men nå blir jeg rørt av alt mulig bryllupsrelatert, under to uker igjen!!).

Ja ja. Vi skal ikke ha fotograf i hele tatt, vi. Men få venner og slekt til å knipse i vei for oss. Håper det blir noe bra utav det også. :)

Gjest Gjest_CC_*
Skrevet

Hei!

Vi skal bruke irene yrstad. Fikk henne anbefalt av Henrik K. Det står priser på hjemmesiden hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...