Gå til innhold

Hva tar dere med i partyveska?

Gjest Sisu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bankkort, en tohundrelapp, leppepomade, concealer, tyggis, nøkler, bittelite speil, mobiltelefon og som oftest mp3-spiller hvis det er et lite stykke til der jeg skal på vorspiel/fest.

Yndlingsclutchen min er cirka like stor som lommeboken min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, skal vi se... Kortholder med noe kontanter i, matterende pudder fra YSL, lipgloss, mobil.

I allverden, pleier jeg ikke å ha med mer? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten lommebok med div. kort og litt cash, mobil, lypsyl, mini-lipgloss, liten kajal, et par q-tips med en hårstrikk surret rundt (!), minihårbørste, nøkler.

Speil og tyggis var smarte tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortholder med bankkort og studentbevis og eventuelt noen sedler hvis jeg har, lipgloss/leppepomade, dekkstift, pudder, lighter, tyggis, speil, miniparfyme, mobil og det lille kameraet mitt. Jeg får faktisk plass uten problemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier ikke å ha med en spesielt liten veske, jeg må ha en jeg greier å holde styr på. I den ligger det lommebok, snus, tyggis, og dagens aktuelle leppeprodukt. Og mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tendens til å bli frastjelt både mobil og veske (blitt frastjelt to mobiler og en veske på to uker !!), så oftest har jeg ikke med annet enn legitimasjon som jeg legger i samboeres kortholder og en lipgloss i min egen lomme. Siden jeg i tillegg er fryktelig vimsete er det en fordel å slippe å måtte huske på en liten veske hele tiden :)

Dersom jeg bare skal på fest hos venner og ikke på byn kan jeg ta med en lite veske med bankkort, mobil, lipgloss, kajal, liten øyeskygge for retouches og nøkler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha med meg mobil, kort, leppestift, speil og nøkler. Noen ganger har jeg med meg gnagsårplaster og en liten hårspray også, men det kommer an på størrelsen på veska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lommebok med kontanter, ID og bankkort

Matt pudder til T-sonen

Mobil

Lipgloss eller hva det nå enn er jeg har putta på leppene

Tyggis

Nøkler

Lommespeil

Noen ganger har jeg med litt mer sminke også, men som regel gidder jeg ikke. Spesielt ikke nå som jeg bruker mineralsminke, den sitter så fint at jeg ikke trenger å freshe opp i den no særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Kommer an på størrelsen på veska, har noen partyvesker som er veldig små, så da må jeg komprimere:

- husnøkkel (tar av det andre som henger på nøkkelknippe)

- bankkort i kortholder

- en hundrelapp eller en tohundrelapp

- mobil

- røyk og lighter

- en lipgloss.. som stort sett aldri blir brukt. Å ta med oppfriskingssminke har jeg funnet ut at bare er bortkastet for meg - blir aldri brukt uansett.

- og en ibux og tampong får jeg stort sett skvisa nedi - i tilfelle krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...