Gjest Sisu Skrevet 3. desember 2008 #1 Del Skrevet 3. desember 2008 Bare moro å høre: Hva tar dere med i den alt for lille veska dere har med på fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 3. desember 2008 #2 Del Skrevet 3. desember 2008 Bankkort, en tohundrelapp, leppepomade, concealer, tyggis, nøkler, bittelite speil, mobiltelefon og som oftest mp3-spiller hvis det er et lite stykke til der jeg skal på vorspiel/fest. Yndlingsclutchen min er cirka like stor som lommeboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 3. desember 2008 #3 Del Skrevet 3. desember 2008 Visakort i kortholder (låner sambo sin;)), mobil, lipgloss, husnøkkel, tyggis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 3. desember 2008 #4 Del Skrevet 3. desember 2008 Hm, skal vi se... Kortholder med noe kontanter i, matterende pudder fra YSL, lipgloss, mobil. I allverden, pleier jeg ikke å ha med mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 3. desember 2008 #5 Del Skrevet 3. desember 2008 Liten lommebok med div. kort og litt cash, mobil, lypsyl, mini-lipgloss, liten kajal, et par q-tips med en hårstrikk surret rundt (!), minihårbørste, nøkler. Speil og tyggis var smarte tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 3. desember 2008 #6 Del Skrevet 3. desember 2008 Kortholder med bankkort og studentbevis og eventuelt noen sedler hvis jeg har, lipgloss/leppepomade, dekkstift, pudder, lighter, tyggis, speil, miniparfyme, mobil og det lille kameraet mitt. Jeg får faktisk plass uten problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 3. desember 2008 #7 Del Skrevet 3. desember 2008 Minst mulig. Kort/ penger, leppestift/ gloss og mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkJea Skrevet 3. desember 2008 #8 Del Skrevet 3. desember 2008 Mobil, 200kr, bankkort, kamera, halspastiller og creme puff pudder ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 3. desember 2008 #9 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg pleier ikke å ha med en spesielt liten veske, jeg må ha en jeg greier å holde styr på. I den ligger det lommebok, snus, tyggis, og dagens aktuelle leppeprodukt. Og mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 3. desember 2008 #10 Del Skrevet 3. desember 2008 Mobil, bankkort, noe kontanter, leppeprodukt, concealer, husnøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 3. desember 2008 #11 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har en tendens til å bli frastjelt både mobil og veske (blitt frastjelt to mobiler og en veske på to uker !!), så oftest har jeg ikke med annet enn legitimasjon som jeg legger i samboeres kortholder og en lipgloss i min egen lomme. Siden jeg i tillegg er fryktelig vimsete er det en fordel å slippe å måtte huske på en liten veske hele tiden Dersom jeg bare skal på fest hos venner og ikke på byn kan jeg ta med en lite veske med bankkort, mobil, lipgloss, kajal, liten øyeskygge for retouches og nøkler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drops Skrevet 3. desember 2008 #12 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg pleier å ha med meg mobil, kort, leppestift, speil og nøkler. Noen ganger har jeg med meg gnagsårplaster og en liten hårspray også, men det kommer an på størrelsen på veska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. desember 2008 #13 Del Skrevet 3. desember 2008 Lommebok med kontanter, ID og bankkort Matt pudder til T-sonen Mobil Lipgloss eller hva det nå enn er jeg har putta på leppene Tyggis Nøkler Lommespeil Noen ganger har jeg med litt mer sminke også, men som regel gidder jeg ikke. Spesielt ikke nå som jeg bruker mineralsminke, den sitter så fint at jeg ikke trenger å freshe opp i den no særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chosa Skrevet 3. desember 2008 #14 Del Skrevet 3. desember 2008 Penger Bankkort Lypsyl Concealer Kajal Nøkler Mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 4. desember 2008 #15 Del Skrevet 4. desember 2008 Kommer an på størrelsen på veska, har noen partyvesker som er veldig små, så da må jeg komprimere: - husnøkkel (tar av det andre som henger på nøkkelknippe) - bankkort i kortholder - en hundrelapp eller en tohundrelapp - mobil - røyk og lighter - en lipgloss.. som stort sett aldri blir brukt. Å ta med oppfriskingssminke har jeg funnet ut at bare er bortkastet for meg - blir aldri brukt uansett. - og en ibux og tampong får jeg stort sett skvisa nedi - i tilfelle krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå