Gå til innhold

SÅ trist idag..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trulte_*
Skrevet

Og det forferdelige er at jeg ikke viste jeg gjorde det engang.... jeg har sagt noe til venner og familie som jeg aldri skulle sagt... Dør av dårlig samvitighet! Elsker mannen min og ville aldri ha såret han!!! Viste ikke at det betydde så mye for han at jeg ikke skulle snakket om mine ekser! han sier jeg burde forstått den men jeg har ikke vist det!!!

Hva skal jeg gjøre?

Trenger litt støtte... Vet ikke mine arme råd.... jeg viste ikke bedre! Redd for at det har ødelagt noe selvom han sier nei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herregud ,skal vi ikke få SNAKKE om ex heller.

det er jo litt kjekt å mimre litt om de i etterkant.dt var jo ikke han som måtte høre på.

kjempebarnslig.

bli voksen.

han har vell spurt hvor mange du har ligget med også?

Skrevet
å herregud ,skal vi ikke få SNAKKE om ex heller.

det er jo litt kjekt å mimre litt om de i etterkant.dt var jo ikke han som måtte høre på.

kjempebarnslig.

bli voksen.

han har vell spurt hvor mange du har ligget med også?

hehe... ja... var så ung da jeg ble med han så hadde ikke vært med noen andre bare vært sammen med noen som respekterte meg så de godtok at jeg sa jeg ville vente...

Men mener dere at jeg har gjort noe galt??? svar helt ærlig... Og tror dere det kommer til og ødelegge måten han ser på meg på??

Skrevet

Det er jo helt naturlig å snakke om eksene sine inni mellom. Jeg gjør det hele tiden, uten at det betyr noe. Samme hvor mye de har betydd for meg eller ikke. Jeg synes ikke du har gjort noe galt. Herregud, skal du passe på hva du sier og ikke sier til han da eller?!?!?!

Skrevet

Nei, du har ikke gjort noe galt, og gud bedre, så hårsår kjæresten din er.

Skrevet

Nå er jeg ikke helt med, du tror du har såret den du elsker over alt fordi du har snakket om en eks/ekser med venner og familie??

Greit nok hvis du ikke snakker om det med han, men du bør da kunne snakke om hva eller hvem du vil med dine venner og familie..

Ærlig talt :):Nikke:

Skrevet
Hva er det du har sagt om disse eksene da?

Har jo ikke sagt noe, bare at jeg har vært med de....Og hvor de bodde nå liksom... ikke no farlig.. Og har jo sagt det til han også og mere....! Problemet tror jeg ligger i at folk ikke skal tro jeg er løs! men er man løs da man har vært med 3stk og den siste har jeg vært med i 4år???? Og at familien han skal tro at jeg ikke var jomfru!!! Vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre, mister jeg han pga. dette kan jeg like greit dø... Han virker sur idag og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg da han sa ikke var sur. skal jeg ta det opp eller bare la det gå??? Dette kom frem i går kveld så har ikke sovet i natt engang!

Skrevet
Har jo ikke sagt noe, bare at jeg har vært med de....Og hvor de bodde nå liksom... ikke no farlig.. Og har jo sagt det til han også og mere....! Problemet tror jeg ligger i at folk ikke skal tro jeg er løs! men er man løs da man har vært med 3stk og den siste har jeg vært med i 4år???? Og at familien han skal tro at jeg ikke var jomfru!!! Vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre, mister jeg han pga. dette kan jeg like greit dø... Han virker sur idag og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg da han sa ikke var sur. skal jeg ta det opp eller bare la det gå??? Dette kom frem i går kveld så har ikke sovet i natt engang!

Sikker på at dette er en fyr du i lengden vil være sammen med? For han virker da voldsomt sjalu og paranoid! Og hva faen har familien hans med om du var jomfru eller ikke?

Og hva er løst i det der, egentlig? Og hva er så farlig med å ha vært litt løst i en periode av ungdommen? Sier hun som levde etter filosofien "kline med mange, ligge med få" da hun var yngre.

Skrevet

Mister du han pga dette, så er han absolutt ikke verdt å satse på!!!

Jeg synes du skal gi han klar beskjed om at du - som veldig mange andre - har hatt en fortid med kjærester. Det må han bare resepektere og ikke gå rundt å være sur om du eller noen andre skulle nevne noe om dem!

Jeg er helt enig med Wadjet i at familien hans absolutt ikke har noe med om du er jomru eller ikke!

Du har absolutt ikke gjort noe galt synes jeg.

Hold hodet høyt hevet og være stolt av den du er!!

Lykke til :)

Skrevet (endret)

Dersom det mot all formodning er sant at din eks ble såret av at du har snakket om din(e) eks(ers) bosted så høres det helt merkelig ut. Da er han utrolig sjalu av seg.

Ta tak i situasjonen jente!

Nytter ikke å ta på seg offerrollen.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Hvis situasjonen var slik du beskriver den så tror jeg du må revudere om du ønsker å ha en mann som overreagerer på denne måten, det kan bli uutholdelig i lengden om du må passe munnen din hele tiden.

Skrevet

Unnskyld meg, men hvis dette skulle være en grunn til å gjøre det slutt - så er hele gutten patetisk. Hva i huleste har dette med løs å gjøre??? Nei vet du hva. Hvis han ikke klarer å legge dette bak seg, så kommer dere aldri til å få dette forholdet til å vare uansett. Dette er en bagatell.

Gjest WildRider
Skrevet

Hjelpes, han er sur pga dette..! Jeg kan nesten ikke tro det, eller jo mye rart der ute, men likevel. Du har, etter min mening ikke gjort noe som helst galt! Hadde noen jeg var sammen med poengtert at han ble sur/såret pga jeg snakka om ekser med mine venner og min familie, så hadde jeg faktisk ledd høyt i den tro at han tullet med meg. Hårsår han kjæresten din, ikke legg deg flat for dette her, gir han abre mulighet til å gi deg mer dårlig samvittighet, det skal du ikke ha.

Skrevet

:klø: Så mye drama bare fordi du nevnte eksene dine? Herregud, han mannen din høres ikke helt god ut. Hvorfor vil du være sammen med en så sjalu og hysterisk person??

Gjest j*vla hønse huer
Skrevet

Kjære deg!

Det er tydelig at han virkelig har sterke følelser for deg når han blir såret fordi du nevner eksene! Du er heldig, kan også tenke:)

Hva skjer med kommentarer. Alle mennesker er forskjellige og har sine grenser. Bare fordi noen er litt svakere på noen punkter skal man la være å høre på de?

Helt sjokkerende. Hvis kjæresten din blir såret av det skal du så klart høre på følelsene hans og fortelle han at det er greit. Drit nå i hva alle andre mener om at han er hårsår. Det er han du forhåpentligvis skal være sammen med resten av livet, eller hva?

Kjæresten min takkler heller ikke at jeg prater om ekser. Han orker ikke engang høre at noen andre har holdt rundt meg før han gjorde det. Jeg synes det er helt greit, jeg driter jo langt faen i eksene mine de betyr ingen ting i forhold til kjæresten mine sine følelser.

Nå vet ikke jeg hvor ille det er i ditt tilfelle, men hvis han vil prate om det så må du lytte og vise at du forstår. Vil han ikke prate om det må du bare droppe å prate om eksene dine!

Synes det blir litt feil å fortelle andre hva de burde gjøre, fordi selv om man kan sammenligne er alle forskjellige. Men vi har alle rett til å føle og bli respektert.

LYKKE TIL!

Skrevet

er du i en veldig religiøs familie eller? syns dette høres utrolig rart ut.. skulle tro du var "skitten" hvis du ikke jomfru eller noe..

Skrevet

Dette høres veldig rart ut. Du virker veldig kuet av han når du reagerer så sterkt som du gjør. Du bør jo heller le av han. Holdningene hans er latterlige og gammeldagse, ikke noe du skal innrette deg etter. Skaff deg selvtillit og frigjør deg fra dustete menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...