Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har i mange år vært facinert av kroppskunst, men ikke hatt noe klart for meg hva jeg skal ha. Har lest mye, og blitt litt skeptisk til å få fargestoffer så bastant inn i huden og blodomløpet. Så jeg kommer til å velge enten arr eller brennemerking. Jeg har en konkret person jeg har fått permanente "arr" av (positive, og det er ikke en X for de som lurer, selv om tanken har faktisk streifet meg der også), så symbolikken der er noe jeg tiltrekkes av... Jeg må tenke mer på dette, antar det blir snakk om et sted mellom minst et halvt år, sannsynligvis nærmere 2, men er det i det hele tatt lovlig i Norge? Om noen kjenner til noen som er dyktige på både å designe, og å kutte vil jeg svært gjerne ha navn. Vancouver, og North Carolina er også to steder jeg kanskje kommer til å reise til, så navn der er også av interesse om noen tilfeldigvis vet om noen der.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg trodde scarfification var å kvele seg eller partner med en skjerf mens man hadde sex eller onanert??? Hvor feil kan jeg ta? Hver gang jeg har sett den match reklamen på tv men han som digger - scarfification og alt som har med scarfification å gjøre har jeg blitt litt uvel )). Jeg må ha en my mer twisted mind enn jeg trodde. Takk for oppklaringen.
Gjest Cathena Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Jeg vet dette gjøres på Witchy Bitchy i Bergen (eller hvordan det skrives)! tror nok det er lovlig da. Au, det ser ikke noe behaglig ut, leste at sårene etterpå skal skrubbes med salt osv.!
HellCat Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Det er lovlig ja! Pinpoint i oslo er spesielt gode på det, har jeg hørt:)
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jeg trodde scarfification var å kvele seg eller partner med en skjerf mens man hadde sex eller onanert??? Hvor feil kan jeg ta? Hver gang jeg har sett den match reklamen på tv men han som digger - scarfification og alt som har med scarfification å gjøre har jeg blitt litt uvel )). Jeg må ha en my mer twisted mind enn jeg trodde. Takk for oppklaringen. Fra wiki: asphyxiophilia, autoerotic asphyxia, scarfing, kotzwarraism, eller breath control play. Så du var ikke helt på viddene faktisk. Jeg vet dette gjøres på Witchy Bitchy i Bergen (eller hvordan det skrives)! tror nok det er lovlig da. Au, det ser ikke noe behaglig ut, leste at sårene etterpå skal skrubbes med salt osv.! Den har jeg vært innom mange ganger, og merkelig at jeg ikke har lagt merke til det? Men jeg har vel hatt nesen i bøkene i for stor grad Ja, det etterbehandles som regel med ulike ting. Salt, leire, aske osv er det mest vanlige har jeg inntrykk av. Jeg er ennå ikke helt sikker på hva jeg velger. Det er lovlig ja! Pinpoint i oslo er spesielt gode på det, har jeg hørt:) Takk for tipset Kjenner ikke til de, men skal gå innom en dag jeg er i Oslo. Så innom siden de har, og må si den gir et godt førsteinntrykk. Også et greit galleri, godt å få sett endel som også var ferdig helet. Andre som har innspill må bare skrive inn Dette er ikke noe jeg gjør før jeg føler meg trygg på at jeg har funnet noen som er dyktige, og at sjansen for at det blir bra er størst mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå