Gjest Stomperud Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hvor mange av dere jenter liker å bli dradd i håret mens dere blir tatt i doggy? Er det opphissende å bli dominert på den måten? Igjen vil eg legge til att eg er ikkje av den destruktive typen, berre liker det litt røft men vil ikkje skade eller att det skal vere vondt!
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Spør henne Jeg liker det, så lenge det er ikke er for voldsomt og jeg stoler 100 % på at han kjenner grensene mine, spesielt fysisk (har en nakke/ryggskade)
Gjest Stomperud Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 No spør dere Eg personli har aldri prøvd, men jeg tror det hadde vert utruli opphissende å vere litt dominant etter en forandring
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Ja, jeg liker det så lenge det ikke blir for voldsomt. Lugger noe så inn i helvete da! Eller de typene som drar hele hodet bakover, heller ikke noe stas. Men det å bli dradd i håret er ganske digg! Ikke bare i doggy, men i mange andre stillinger også. Men et tips til de som ikke kjenner jenta så godt (for eks. en ons) : Spørr før du drar i håret, det kan være mange jenter som har extensions... Jeg har hørt noen av mine venniners historier hvor de hadde fått røsket ut det som var av extensions og sitt eget hår.. ikke pent eller trivelig med en skallet flekk i bakhodet!
Gjest Stomperud Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Men et tips til de som ikke kjenner jenta så godt (for eks. en ons) : Spørr før du drar i håret, det kan være mange jenter som har extensions... Jeg har hørt noen av mine venniners historier hvor de hadde fått røsket ut det som var av extensions og sitt eget hår.. ikke pent eller trivelig med en skallet flekk i bakhodet!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Hei. Nå er ikke jeg jente, men følte for å svare allikevel. Ser at gjennom et par tråder her at du spør om forskjellige sex tips, slik at du kan gjøre det bedre for dama. Og det er veldig bra at du søker informasjon, flott gjort! Det viser at du virkelig bryr deg om at dama skal ha det bra. Jeg vil påstå at alle damer liker det røft. Men graden av hvor røft de ønsker de variere veldig. En ting du kan lære deg med en gang er at å spørre om skifte av stilling osv er bad, aldri gjør det. Når det kommer til å dra i håret på damer så kan det gjøres på forskjellige måter. Er det snakk om doggy kan du evt samle håret i en bult og dra forsiktig. Det funker veldig bra. Ved andre stillinger, som eks misjonær, kan du gli handa di opp skallen (pass på å være ved rota av håret) for å så knytte neven. Du trenger ikke holde hardt for at det skal få sin effekt. Det å holde dama bestemt i nakken og presse henne litt mot deg mens dere kliner funker også bra. En liten ting på slutten: Hvis du skal gjøre noe dominant i senga, så ikke nøl. Hvis du er usikker på om du kan gjøre det eller ikke, så vil det merkes. Og da mister hele greine sin effekt. Jeg kan også nevne det beste sextipset jeg noen gang har kommet over: "Ikke tenk". Altså ta handling ut av lyster og tør å slippe deg løs. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Hei. Nå er ikke jeg jente, men følte for å svare allikevel. Ser at gjennom et par tråder her at du spør om forskjellige sex tips, slik at du kan gjøre det bedre for dama. Og det er veldig bra at du søker informasjon, flott gjort! Det viser at du virkelig bryr deg om at dama skal ha det bra. Jeg vil påstå at alle damer liker det røft. Men graden av hvor røft de ønsker de variere veldig. En ting du kan lære deg med en gang er at å spørre om skifte av stilling osv er bad, aldri gjør det. Når det kommer til å dra i håret på damer så kan det gjøres på forskjellige måter. Er det snakk om doggy kan du evt samle håret i en bult og dra forsiktig. Det funker veldig bra. Ved andre stillinger, som eks misjonær, kan du gli handa di opp skallen (pass på å være ved rota av håret) for å så knytte neven. Du trenger ikke holde hardt for at det skal få sin effekt. Det å holde dama bestemt i nakken og presse henne litt mot deg mens dere kliner funker også bra. En liten ting på slutten: Hvis du skal gjøre noe dominant i senga, så ikke nøl. Hvis du er usikker på om du kan gjøre det eller ikke, så vil det merkes. Og da mister hele greine sin effekt. Jeg kan også nevne det beste sextipset jeg noen gang har kommet over: "Ikke tenk". Altså ta handling ut av lyster og tør å slippe deg løs. Lykke til Du tar feil. ALLE damer liker IKKE å ha det røft i senga. Mange damer liker å være den dominante. Og mange damer foretrekker å ha det 100% likestilt i senga. Selv tilhører jeg den sistnevnte gruppen. Å bli dratt i håret gir meg absolutt ingenting (synes bare det er litt småkomisk), ei heller andre dominante eller underdanige aktiviteter under sex. Så so much for de kvasipsykologiske teoriene dine, gjestemann. Det mange menn åpenbart ikke forstår er at kvinner er individer, og dermed har forskjellige preferanser. Hvis en mann lurer på hva han skal gjøre med kjæresten sin under sex, så må han spørre HENNE, ikke alle mulige andre slags damer. Ikke rart mange menn sliter med å være gode sexpartnere når dere generaliserer og tror alle damer liker det samme...
Sarah_83 Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er enig med mange av de andre damene her, kunne faktisk godt tenkt meg det så lenge det ikke blir for føft eller vondt- for da hadde jeg blitt redd. hehe
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hei. Nå er ikke jeg jente, men følte for å svare allikevel. Ser at gjennom et par tråder her at du spør om forskjellige sex tips, slik at du kan gjøre det bedre for dama. Og det er veldig bra at du søker informasjon, flott gjort! Det viser at du virkelig bryr deg om at dama skal ha det bra. Jeg vil påstå at alle damer liker det røft. Men graden av hvor røft de ønsker de variere veldig. En ting du kan lære deg med en gang er at å spørre om skifte av stilling osv er bad, aldri gjør det. Når det kommer til å dra i håret på damer så kan det gjøres på forskjellige måter. Er det snakk om doggy kan du evt samle håret i en bult og dra forsiktig. Det funker veldig bra. Ved andre stillinger, som eks misjonær, kan du gli handa di opp skallen (pass på å være ved rota av håret) for å så knytte neven. Du trenger ikke holde hardt for at det skal få sin effekt. Det å holde dama bestemt i nakken og presse henne litt mot deg mens dere kliner funker også bra. En liten ting på slutten: Hvis du skal gjøre noe dominant i senga, så ikke nøl. Hvis du er usikker på om du kan gjøre det eller ikke, så vil det merkes. Og da mister hele greine sin effekt. Jeg kan også nevne det beste sextipset jeg noen gang har kommet over: "Ikke tenk". Altså ta handling ut av lyster og tør å slippe deg løs. Lykke til Gidder du å lære opp den pinglete elskeren jeg av og til har innom? Edit: Ta det altså som en spøk, skal nok ta tak i han selv, måtte bare si det Endret 3. desember 2008 av WildRider
Fluffie Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Jeg liker det av og til, og det maa gjoeres forsiktig. Litt smerte skiller ut endorfiner, som igjen foerer til nytelse.
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Jeg liker det av og til, og det maa gjoeres forsiktig. Litt smerte skiller ut endorfiner, som igjen foerer til nytelse. Skulle ønske de samme endorfinene ble skilt ut under tannlege behandling...
Fluffie Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Skulle ønske de samme endorfinene ble skilt ut under tannlege behandling... Tror det har noe med 'god' og oensket smerte og vond og uoensket smerte og gjoere. Det er faa, selv blant hardbarka masochister, som har glede av et vepsestikk (med mindre de skulle tenne paa det og gjoer det med vilje da...)
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Tror det har noe med 'god' og oensket smerte og vond og uoensket smerte og gjoere. Det er faa, selv blant hardbarka masochister, som har glede av et vepsestikk (med mindre de skulle tenne paa det og gjoer det med vilje da...) Så til neste gang jeg skal til tannlegen burde jeg prøve å forbinde det med noe seksuelt? Neida..
Fluffie Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Så til neste gang jeg skal til tannlegen burde jeg prøve å forbinde det med noe seksuelt? Neida.. Jeg vet ikke helt hvor vanlig det er med tannlege-fetish, da men... Det er jo ikke saa uvanlig med fantasier om gynekologer (ikke en av mine egne, men vet den er vanlig), men det aa gaa til gynekologen er noe av det mest edruelige og minst seksuelle jeg noen gang har opplevd... Saann bare for aa dra traaden enda lengre ut paa jordet (sorry TS)
Gjest Stomperud Skrevet 4. desember 2008 #16 Skrevet 4. desember 2008 Takker for mange gode svar, takker og useriøse Kom fram til att som sagt lenger oppe her så må jeg faktisk høre med dama mi Grunnen til att jeg ikke har spurt før er att jeg ikke vil att ho skal tru att jeg er en maktsjuk jævel Får vel berre forklare att dette er noe jeg tenner på og att jeg trenger litt forandring litt piff
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #17 Skrevet 4. desember 2008 Hvor mange av dere jenter liker å bli dradd i håret mens dere blir tatt i doggy? Er det opphissende å bli dominert på den måten? Igjen vil eg legge til att eg er ikkje av den destruktive typen, berre liker det litt røft men vil ikkje skade eller att det skal vere vondt! Håret?
Gjest sophus Skrevet 4. desember 2008 #19 Skrevet 4. desember 2008 kjempe deilig å bli dratt litt i håret under sexen. Ikke lugging da. veldig pirrende. men enig men noen her oppe, om man har dill dall i håret blir jo jenter fort skepise. Jeg for all del elsker det!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå