Dinia Skrevet 2. desember 2008 #1 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hei. Jeg har lenge tenkt på å lage dagbok her inne, men av frykt for å bli "avslørt" og miste min anonymitet vet jeg ikke hvordan dagboka kommer til å utvikle seg. Hadde uansett vært hyggelig å møte nye mennesker og få luftet tanker og lignende. Overskriften er bare noen mer eller mindre tilfeldige ord, men bare spør hvis noen lurer på hva de forskjellige tingene er for noe. Endret 4. desember 2008 av Dinia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dinia Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 3. desember 2008 *sukk* Da ser det ut til at jeg blir syk igjen. Hovne mandler, snørr og tungt hode. Og det midt i jule- og eksamensstria. Slik kan det gå. Husker med savn tilbake til den tida immunforsvaret mitt tok nesten alt. Jeg var syk maks en gang i året, på den tida. Så langt i år har jeg vært syk fem-seks ganger. Og med syk mener jeg så ille at jeg har måttet være hjemme/sengeliggende, mao med feber osv. Tåler visst ingen ting lengre. Men slik kan det gå, når man har andre ting å tenke på enn den fysiske helsa. Sliter litt for tida, men det går i perioder, som så mye annet. Er litt småirritert. Bestilte en julegave den 20. november, og den har enda ikke kommet, selv om den skulle sendes som vanlig brev. Sendte "klage"mail i dag, og håper jeg får et hyggelig svar på hvorfor det ikke har kommet. Hvis han begynner å skylde på posten, så blir jeg irritert. Greit at 250kr ikke er all verden, men det var en julegave som noen ønsket seg, og ikke noe som selges i enhver butikk. Menmen. I dag blir det bøffelvinger til middag. Er sambo som har kjøpt, og jeg greier ganske enkelt ikke å få det til å stemme at bøfler har vinger. Navnet er jo fullstendig ulogisk. Men slik er det jo med mye, f.eks. hunde- og hestepølse. Man skulle tro at begge enten var laget FOR hest/hund eller AV hest/hund, men neida, det ene er laget FOR hund, og det andre laget AV hest. IKKE logisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dinia Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 4. desember 2008 I dag fikk jeg vite at en gammel venn av meg nesten døde. Det var en bilulykke, og skjedde i hjemlandet hans, Brasil. Det var et mirakel at han og vennen hans ikke døde, men etter ulykken havnet han på et dårlig sykehus og lå uten mat i fire dager. Han så fem mennesker dø der. Og dette har jeg ikke fått vite før nå. Det får en til å tenke. Hvor avskåret man faktisk er fra venner i andre land. Hadde han dødd, så hadde jeg aldri fått vite om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå