Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Har lyst til å investere i en krølltang som kan lage litt store krøller og tror kanskje det er best med gass? Noen som har anbefalinger til type?
martine=) Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Jeg hadde krølltangsom gikk på gass før, dette vil jeg ikke anbefale fordi gassen blir tom utrolig fort, og ny gass er dyrt.
Chelsea Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg tenkte det bare var kjekt i forhold til å ta med på reise og dessuten også lettere å bruke siden ledningen ikke er i veien.
martine=) Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Jeg tenkte det bare var kjekt i forhold til å ta med på reise og dessuten også lettere å bruke siden ledningen ikke er i veien. Ja, det at det er uten ledning er selfølgelig praktisk, men kostnadene blir veldig høye etterhvert.. :/ Du kan alltids bruke ledning over alt, man har som regel stikk kontakt over alt:) og sånn overfører, hvis du er i utlandet og det er at annet type stikkontakt inntak:)
Gjest itla Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Jeg hadde krølltangsom gikk på gass før, dette vil jeg ikke anbefale fordi gassen blir tom utrolig fort, og ny gass er dyrt. Jeg har faktisk motsatt erfaring - gasspatronene jeg har til min krølltang varer og varer og varer. Min er gammel - har sikkert hatt den i rundt 8 år snart - og tror jeg har kjøpt nye patroner en gang på den tiden. Men jeg bruker den ikke akkurat hver dag, kanskje et par-tre ganger i halvåret. Min er krølltang er fra Braun. Og jeg er helt enig med TS - det er utrolig praktisk å slippe ledning.
martine=) Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har faktisk motsatt erfaring - gasspatronene jeg har til min krølltang varer og varer og varer. Min er gammel - har sikkert hatt den i rundt 8 år snart - og tror jeg har kjøpt nye patroner en gang på den tiden. Men jeg bruker den ikke akkurat hver dag, kanskje et par-tre ganger i halvåret. Min er krølltang er fra Braun. Og jeg er helt enig med TS - det er utrolig praktisk å slippe ledning. Oja:) sikkert forskjellig fra tang til tang:)
Jeyjey Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Hei! Hvor er det dere har kjøpt denne krølltanga som går på gass? Har lett overalt etter en, men finner ikke! En venninne av meg har den, men iallefall hjemme så har de gått ut av produksjon, eller så tar de dem ikke inn lengre Fikk helt perfekte korketrekkerk krøller av den!
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har faktisk motsatt erfaring - gasspatronene jeg har til min krølltang varer og varer og varer. Min er gammel - har sikkert hatt den i rundt 8 år snart - og tror jeg har kjøpt nye patroner en gang på den tiden. Men jeg bruker den ikke akkurat hver dag, kanskje et par-tre ganger i halvåret. Min er krølltang er fra Braun. Og jeg er helt enig med TS - det er utrolig praktisk å slippe ledning. Jeg hadde også en fra Braun, men synes rett og slett den var elendig. Ikke at gassen nødvendigvis gikk så fort, men den hadde ikke spesielt mye effekt, ikke engang på mitt tynne nordiske hår som vanligvis er lett å forme (selv om det fort blir rett igjen, uavhengig av krølltang )
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Edit: Dobbelpost. Endret 5. desember 2011 av Wolfmoon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå