Gjest Gjest_BareMeg_* Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg lurte på Hva syns du er flauest å kjøpe tamponger/bind eller kondomer??
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Gjest_BareMeg og det var jaggu meg ikke noe å skryte av likevel! Hva synes du er flauest? Spille pingpong eller badmington? Det var debatten sin det tenker jeg!
Fallen Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 hmmm... synes ikke det er noe flaut å kjøpe noen av de!? Pleier ikke akkuratt kjøpe kondomer, men tror ikke det ville vært noe flaut nei..
Fallen Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Husker jeg synes det var litt flaut å kjøpe tamponger da jeg netttopp hadde fått mensen! Men da var jeg jo "bare" 13.. Det ble vist to mld det.. Obs... Endret 2. desember 2008 av Fallen
Gjest TittTitt Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Syntes ikke det er flaut å kjøpe noen av de delene. Men N syntes tydeligvis det er flaut å kjøpe bind
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Synes det var flaut å kjøpe bind til jeg var 20, og flyttet til et annet sted (Bygd er en effektiv måte å opparbeide allmenn paranois og angst )
Gjest StockDama Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Ingen av delene egentlig. Dopapir er flauere =p
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Ingen av delene egentlig. Dopapir er flauere =p Mann her. Flauest og kjøpe kondomer,ikke flau når jeg handler bind/tamponger til dama.
Gjest fragment Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Ingen av delene egentlig. Dopapir er flauere =p Hva ER greia med at dopapir er så pinlig å kjøpe? Jeg har i alle fall aldri vært på besøk i et hjem hvor det ikke finnes dopapir. Jeg synes det er flauere å kjøpe Grandiosa enn dopapir, for å si det sånn.
Heart7086 Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 Flaut å kjøpe tamponger, grandiosa, dopapir???? Hjelp, hva slags stein er det jeg har liggi under som ikke har klart å få med meg dette?? Synes ikke det er flaut å kjøpe noe som helst jeg da!
Amalie_85 Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Syns ingen av delene er flaut å kjøpe jeg. Men det er ganske festlig å se på de jeg kjøper kondomer av, de blir av og til litt flaue ser jeg.
Gjest marihan Skrevet 2. desember 2008 #13 Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes ingen av delene er flaue.. men når jeg tenker meg om, tror jeg aldri jeg har kjøpt kondomer :klø:
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. desember 2008 #14 Skrevet 2. desember 2008 Kondomer er flauest, spesiellt hvis man ikke skal ha så mye varer. Hadde vært greiere hvis de lå løst i butikken.
Olive Skrevet 2. desember 2008 #15 Skrevet 2. desember 2008 Kondomer er flauest, spesiellt hvis man ikke skal ha så mye varer. Hadde vært greiere hvis de lå løst i butikken. Det gjør de jo mange steder. Har aldri vært flau for å kjøpe noen av de overnevnte tingene - utenom grandiosaen.
Idnar Skrevet 2. desember 2008 #16 Skrevet 2. desember 2008 Enig med det med dasspapiret, jeg Jeg vet det høres dumt ut
Gjest StockDama Skrevet 2. desember 2008 #17 Skrevet 2. desember 2008 Flaut å kjøpe tamponger, grandiosa, dopapir???? Hjelp, hva slags stein er det jeg har liggi under som ikke har klart å få med meg dette?? Synes ikke det er flaut å kjøpe noe som helst jeg da! Er kanskje bare jeg som har rar tenkegang. Men hver gang jeg ser noen kjøpe dopapir får jeg ubehgaelige mentale bilder =p Og jeg bare antar kanskje andre også får det. Men det er det eneste jeg har problemer med. Jeg kan kjøpe glidekrem, håndjærn,soppkrem og hemeroidekrem om det skulle være nødvendig uten et mine.
Idnar Skrevet 2. desember 2008 #18 Skrevet 2. desember 2008 Er kanskje bare jeg som har rar tenkegang. Men hver gang jeg ser noen kjøpe dopapir får jeg ubehgaelige mentale bilder =p Og jeg bare antar kanskje andre også får det. Men det er det eneste jeg har problemer med. Jeg kan kjøpe glidekrem, håndjærn,soppkrem og hemeroidekrem om det skulle være nødvendig uten et mine. Helt enig med deg
NovaFlare Skrevet 2. desember 2008 #19 Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes det er veldig pinlig å kjøpe kondomer Men ikke tamponger, men det føles litt som å reklamere at jeg har MENSEN; FOLKENS Men jeg bryr meg ikke om det, altså.
Gjest Wind Skrevet 2. desember 2008 #20 Skrevet 2. desember 2008 Synes ikke noe er flaut, egentlig, men slet litt den gangen jeg gikk på apoteket og kjøpte en pakke kondomer og en angrepille. Følte meg som den idioten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå