Gå til innhold

finner ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal søke barnehageplass for barna mine og til det må jeg har deres personnummer. De er selvfølgelig ikke der de skal ligge...

Noen som vet om likningskontoret oppgir person over tlf,eller nav for den saks skyld? Eller må det sendes pr post?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Liv_*
Skrevet
Skal søke barnehageplass for barna mine og til det må jeg har deres personnummer. De er selvfølgelig ikke der de skal ligge...

Noen som vet om likningskontoret oppgir person over tlf,eller nav for den saks skyld? Eller må det sendes pr post?

Nei de oppgir ikke noe over telefon.

Finner du ikke pass eller noe?

Når du finner de legg personnummerene inn som notat på mobilen din og på pc'en så har du de tilgjengelig senere.

Skrevet

heihei.

slet med akkurat det samme selv, da jeg mistet en del av flyttelasset vårt.

ring til likningskontoret :) de sender deg en ny fødselsattest :)

Skrevet

Har du ikke helseboka liggende, der står vel også fødselsnummer

Skrevet

stod ikke i min sønn sin. sørget derimot å skrive det inn så snart jeg fikk fødselsattesten ;)

Skrevet

Nei, fødselsnummeret står ikke i helseboken, og pass har de ikke fått ennå. Det tar jo noen dagen før jeg får papirene fra likningskontoret i posten,så det håpte jeg å unngå. Får møte opp personlig på nav i morgen og høre med de. Det er jo fra de jeg får barnetrygd,så at de skal holde igjen fødselsnummret ser jeg ingen logikk i. Men hvem vet..?

Skrevet

sku akkurat til å foreslå det :) får håpe de kan hjelpe deg. masse lykke til :)

Skrevet

Du har ikke spart på brevet du fikk når du ordnet fastlege? Mener at fødselsnummeret skal stå der

Skrevet

Det ordnet seg. En tlf til nav var alt som skulle til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...