Jentepusen Skrevet 2. desember 2008 #1 Del Skrevet 2. desember 2008 I noen uker nå hadde jeg gått med en rar magefølelse ang kjæresten. Og når jeg spurte om ikke jeg kunne spandere reise på oss i februar i julegave, var han litt nølende...... Noe jeg syntes var rart. Når jeg spurte han rett ut sa han at alt var ok mellom oss......... Noe jeg da stolte på.... ca 3 uker senere nå i dag, slo han opp med meg...... Tårene renner på kinnen nå, jeg trøster meg selv med at jeg blir sterkere av dette........ og at det er noen der ute som virkelig vil ha meg en eller annen gang. Det er ikke godt........ Tett i nesa og vondt i hodet...... Reisen kan ikke avbestilles da det var rimelige billetter., men kan flyttes på. Navn på reisende kan endres, dog mot gebyr. Noe han ville betale heldigvis. Likevell,,,, jeg sitter her som et spørsmåltegn... Det er bare så utrolig vondt å bli alene ............... Han har liksom hatt tid til å forberede seg, mens jeg ikke har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. desember 2008 #2 Del Skrevet 2. desember 2008 Huff! Det er ikke så mye fornuftig å si i en sånn situasjon, håper bare du klarer å komme deg videre. Prøv å kos deg med familien i jula, og ta med din bestevenninne på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo Skrevet 2. desember 2008 #3 Del Skrevet 2. desember 2008 Vil bare si jeg føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. desember 2008 #4 Del Skrevet 3. desember 2008 Føler også med deg! Ta med deg bestevenninna di på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentepusen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 3. desember 2008 Heldigvis ville bestevenninna mi som også er singel være med Blir ikke den turen jeg hadde håpt, men blir ihvertfall noe... Regner med at det blir bedre med tida, og over nyttår gleder jeg meg sikkert masse til tur... Gruer meg til å begynne å date Har ikke lyst å møte noen som det ikke funker med liksom..... Så var det å kunne stole på noen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 3. desember 2008 #6 Del Skrevet 3. desember 2008 Ååh, stakkars deg Var dere lenge sammen? Eneste jeg kan si er at jeg vet hvodan du har det. Men supert at venninnen din kunne bli med. Hvor skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentepusen Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 6. desember 2008 1 år. Vi skal til Praha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. desember 2008 #8 Del Skrevet 6. desember 2008 Heldigvis ville bestevenninna mi som også er singel være med Neimen, så bra! Skikkelig jentetur! Praha er en kjempefin by å reise til. Masse billig shopping!!! kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå