Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hvordan hadde du reagert om din kjæreste hadde sagt at h*n var født som det motsatte kjønn og hadde tatt en kjønnsopperasjon? Hvordan hadde du reagert? Kunne du vært sammen med en som var født det samme kjønn som deg, men som hadde skiftet til det motsatte? Hvorfor/hvorfor ikke?
Ethereal Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Det er vanskelig å tenke seg en slik situasjon, men jeg liker å tro at jeg hadde klart å være sammen med personen, fordi jeg elsket han sånn som han var. Det er personligheten jeg faller for, og da spiller det ingen rolle om han var jente før.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Det hadde endret ting, absolutt. Sexuelt, hvordan "virker" ting? Barneønske. Auda. Prevensjonsbehov Men jeg er bifil, og har et par "genderqueer" venner og bekjente, så jeg tror jeg hadde tatt det hele ganske avslappet.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg er usikker på om jeg ville klart å beholde den seksuelle tenningen på min mann som kvinne. Jeg hadde nok ikke i utgangspunktet tenkt at hans kjønn var avgjørende for det forholdet vi har sammen. Vi har en unik nærhet som jeg ikke ønsker å ha med andre enn ham. Men jeg tror likevel ikke det ville blitt en stor prøvelse og jeg er ikke sikker på om jeg ville bestått i det lange løp.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Jeg klarer ikke se på en jente som har skiftet kjønn som mann, eller motsatt. Kunne ikke falt for noe annet enn en ekte mann.
Gjest StockDama Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Hadde vært greit, er glad i han uansett =p Pluss jeg er bifil, så akkurat den biten ville ikke vært noe problem. Og frivillig barnløs, då den biten ville jo vært helt perfekt, bort med all prevansjon.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Hadde vært greit, er glad i han uansett =p Pluss jeg er bifil, så akkurat den biten ville ikke vært noe problem. Og frivillig barnløs, då den biten ville jo vært helt perfekt, bort med all prevansjon. he he skulle jeg ha skiftet til dame,,, da har jeg låst døra og vinduene, og kun hatt mine pupper, ja resten for meg selv og bare kosa meg ))))
Gjest StockDama Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 he he skulle jeg ha skiftet til dame,,, da har jeg låst døra og vinduene, og kun hatt mine pupper, ja resten for meg selv og bare kosa meg )))) Hehehe, vel, så lenge du er fornøyd er det ingenting galt med det =D Men for å være ærlig, så er ikke egne pupper like mye moro som andre sine =/
Gjest Marlo Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Hadde vært helt i orden for meg. Nå er ikke jeg sikker på hvordan "saken" hans ville fungert når man er født som kvinne da, men man klarer som regel å finne en løsning på ting. Når det gjelder barn, så finnes det adopsjonsmuligheter + mye mer, så det hadde løst seg det også.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Hehehe, vel, så lenge du er fornøyd er det ingenting galt med det =D Men for å være ærlig, så er ikke egne pupper like mye moro som andre sine =/ ok med på den. det var bare en morro tanke fra en mann måtte flire litt fantasien tok jo helt av he he
Gjest Gjest_b Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Hvordan hadde du reagert om din kjæreste hadde sagt at h*n var født som det motsatte kjønn og hadde tatt en kjønnsopperasjon? Hvordan hadde du reagert? Kunne du vært sammen med en som var født det samme kjønn som deg, men som hadde skiftet til det motsatte? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvis kjæresten var nødt til å fortelle meg at han var født jente betyr det jo at jeg ikke hadde oppdaget det fysisk selv. Kan ikke se det ville vært noe problem da. Ville vært glad for at sjelen hans hadde fått den kroppen den følte seg hjemme i.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Dette er en av de trådene der jeg mistenker at folks reaksjoner i RL ville vært en smule annerledes enn på nett(evt at de som ville reagert negativt velger å ikke svare). Minner om en tråd her inne som handlet om hvorvidt folk ville beholdt en lottogevinst selv, eller gitt den bort til andre. Nesten alle ville gitt den bort..hehe.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Hvis kjæresten var nødt til å fortelle meg at han var født jente betyr det jo at jeg ikke hadde oppdaget det fysisk selv. Kan ikke se det ville vært noe problem da. Du ville ikke sett på det som noe problem at "han" holdt noe såpass vesentlig tilbake?
Gjest Gjest_b Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Du ville ikke sett på det som noe problem at "han" holdt noe såpass vesentlig tilbake? Jo sant nok, ville lurt på hvorfor jeg ikke hadde fått vite det fra første stund. Men jeg ser på det som mer vesentlig hvem han er nå som han er sammen med meg, enn hvem han var før. Og jeg hadde gått ut i fra at det var en veloverveid handling. Og ikke noe som står i fare for å gjenta seg heller. Men det ville naturligvis blitt mye snakking om dette. Og jeg kan jo ikke love at jeg hadde reagert sånn. Ser bare for meg hvordan det ville vært hvis mannen jeg er sammen med nå fortalte noe sånt.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Ut fra de som har stått frem i blader o.l. så har man kunnet se ganske lett på personene at de har skiftet kjønn, eller at det i hvert fall er noe som "ikke stemmer", på en måte. Er det noen kvinner som skifter kjønn som blir så "mandige" at ingenting kan merkes på dem, selv når man blir kjæreste med dem?
Jigva Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror ikke jeg er åpen nok på det punktet til å ville ha taklet det, har selvinsikten til å se det. All ære til de som klarer det! Dessuten ville det nok satt noen spørsmålsteng som andre har nevnt over meg: Hvordan funker utstyret? Og hva med barn? jeg drømmer om å en dag være gravid, jeg ville ikke gitt opp den drømmen frivillig.
Gjest Bond Skrevet 3. desember 2008 #17 Skrevet 3. desember 2008 Tja, det finnes også mange som ikke kan få barn helt ufrivillig, så det er noe som kan skje med alle, og dersom det er snakk om mitt livs kjærlighet, hadde ikke jeg gitt det opp oga sånne ting. Men jeg antar at jeg kunne leve med det, ja. Hvis han er personen jeg forelsket meg i, da er jo han fortsett den samme personen, uansett om han brukte rosa kjole eller blå bukser da han var et barn. Det kunne nok være litt merkelig og uvant og rart, men jeg tror jeg kunne nok akseptere dette. Men det er jo bare synsing, man vet jo aldri hvordan man egentlig reagerer i sånne situasjoner
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #18 Skrevet 3. desember 2008 For meg hadde det vært en "dealbreaker", spesielt med tanke på barn. Vi kunne nok vært venner, men ikke romantisk involvert... Men til dem som lurer på om utstyret virker. Jeg så på Oprah en dag det var intervju med han derre mannen som var gravid. Han fortalte at "utstyret" fungerte, og at han og kona kunne gjennomføre samleie. Så det går an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå