Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Er det noen andre som har gutter på 10-11 år som bruker Björn Borg-boxere? Er de små i størrelsen, eller kan man få kjøpt dem i XS? Ser for meg at S blir for stort på smale guttehofter (mannen min bruker S...), men kanskje noen KGere vet?
Kanutten Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Hei Min sønn på 10 år bruker Bjørn Borg boxer i str XS. Den passer fint til han. Men nå er det jo stor forskjell på ti åringer i størrelsene også da. Min sønn er ikke av de minste.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Boxere er helt uaktuelt her i huset. Det er noe de kan gå med når de er blitt ungdommer. Her går de i vanlige guttetruser.
amyrlinn Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 heihei husker jeg kjøpte bjørn borg boxer til min lillebros til jul i fjor. da var han elleve. han er en ganske spinkel fyr kan en gjerne si, og xs passet fint til han
Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Boxere er helt uaktuelt her i huset. Det er noe de kan gå med når de er blitt ungdommer. Her går de i vanlige guttetruser. Helt i orden for meg, men nå var det ikke det jeg spurte om . Dere andre - takk for svar, greit å vite at de finnes i XS, men hvor får man tak i så små størrelser hen?
amyrlinn Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 (endret) bare hyggelig jeg fant på JC vet ikke om noen andre butikker. kanskje sportbutikker? Carlings, jack & jones selger de vet jeg, men husker ikke om de selger xs. Endret 2. desember 2008 av amyrlinn
mbi002 Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 bare hyggelig jeg fant på JC vet ikke om noen andre butikker. kanskje sportbutikker? Carlings, jack & jones selger de vet jeg, men husker ikke om de selger xs. Ja, de har det i de fleste, om ikke alle, sportsforretninger jeg har vært i. Der har de XS.
amyrlinn Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Hva er prisen på en slik bokser? 200,- for en. 2 pk for 300,-
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Noen butikker selger også bokserne i barnestørrelser. Husker ikke helt hvor jeg har sett det men... Sånne barnemerkeklær butikker har de sikkert.
LukaFrost Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Boxere er helt uaktuelt her i huset. Det er noe de kan gå med når de er blitt ungdommer. Her går de i vanlige guttetruser. Og hva er gå galt meg boxere til guttunger som ikke er tenåringer?
Gjest Lille Bie Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Boxere er helt uaktuelt her i huset. Det er noe de kan gå med når de er blitt ungdommer. Her går de i vanlige guttetruser. Gud så latterlig.. Det var å òg noe å bestemme! Det får da være grenser.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #16 Skrevet 30. januar 2009 Boxere er helt uaktuelt her i huset. Det er noe de kan gå med når de er blitt ungdommer. Her går de i vanlige guttetruser. Selv min datter på 5 bruker boxere. De blir brukt pga komfort og ingenting annet.
Mamma1 Skrevet 30. januar 2009 #17 Skrevet 30. januar 2009 Samme her. Gutten min begynte med boksere da han var rundt tre år gammel, jenta mi bruker det nå også
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #19 Skrevet 30. januar 2009 Håper virkelig at de oppvoksende slekter slutter å gå med saggebukser så halve undertøyet syns. Er jo ikke lenger bare fjortiser som går sånn. Så lenge buksa dekker det den skal kan man gå i det undertøyet man vil for min del
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 24. mars 2009 #20 Skrevet 24. mars 2009 Selv min datter på 5 bruker boxere. De blir brukt pga komfort og ingenting annet. hvor får man tak i bjørn borg boxere til så små barn,da? er 23 og bruker bjørn borg,lillebroren min på 19 bruker det,lillesøsteren min på 13 og lillebroren min på 10 også. har en datter på 5år som er blitt veldig opphengt i at bjørn borg er et kult merke,så nå lurer jeg på hvor jeg kan få tak i sånn til henne noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå