:-) anna Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Klokka er 0730 og jeg er allerede på jobb. Lurer litt på hva dere andre damene gjør på akkurat nå Noen ligger sikkert i senga fremdeles... andre stresser med barn, noen er i ferd med å bestemme hvordan man skal se ut denne dagen... og noen spiser fin frokost. Kanskje passerer vi hverandre i løpet av dagen - uten å ane at vi er de som utveksler tanker meninger og frustrasjoner på kvinneguiden. Synes det er en fascinerende tanke.. at billettkontrolløren på t-bana kan være hun som forteller om frustrerende svigerforeldre. At den elegante damen som passerer nederst i Bogstadveien, kanskje er hun som akkurat har mistet bestemoren sin. At den stemmen jeg hører på radioen når klokkeradioen slår seg på - kanskje egentlig har fortalt meg om frustrerende svigermødre og hvordan man skal legge opp gardiner. Det er igrunn veldig vakkert - DERE er igrunn veldig vakre Håper dere får en strålende dag alle sammen!!
Tusenfryd Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 Jeg har tenkt det samme som deg av og til. Legger jeg merke til en dame, så tenker jeg er det deg eller den eller du... det var ikke meg du så på t-banen i hvert fall! Men det var kanskje du som var på trening hos meg sist uke...?
LilleBille Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Fasinerende tanker... Det er det som er så spennende med denne formen for forum. De som forteller om sine liv, sine problemer og gleder kan være hvem som helst av oss. Ønsker dere alle en kjempefin dag..
Sharissa Skrevet 19. juni 2003 #4 Skrevet 19. juni 2003 ja det er pussig det der, jeg så et par i byen her en dag. Ei jente sammen med en mann som så litt eldre ut enn henne, han var muskuløs og litt krafit bygd og glattbarbert på hodet. Da tenkte jeg på vinga og kjæresten hennes med en gang...etter hva jeg har lest her så inbiller jeg meg at det kunne stemt ganske godt på de.
Montezuma Skrevet 19. juni 2003 #5 Skrevet 19. juni 2003 Spennende tanker.......! Meg har du nok ikke sett i dag. Klokken nærmer seg ti. Ett barn har jg sendt på skolen, det andre sitter ved meg her og spiser skive med fiskepudding. Har enda ikke dusjet og kledd på meg; det gjør jg når minstemor er mett og vel anbrakt med noe interessant, i håp om at deler av dusjingen min skal foregå uforstyrret......*drømmer* Har fri i dag, og skal ha barneselskap for storesøster som har bursdag i ferien. I morgen går jeg på den første av 7 kveldsvakter på rad, før jg tar velfortjent ferie! Det er en liten god tanke oppi alt det triste som skjer hos oss for tiden............. Er mye i Oslo, så kanskje jeg har passert noen av dere der? Eller kanskje jeg har ønsket noen av dere velkommen på jobben min? Svaret får vi vel aldri......
chimp Skrevet 19. juni 2003 #6 Skrevet 19. juni 2003 Tusenfryd skrev: Men det var kanskje du som var på trening hos meg sist uke...? Jeg er nesten sikker på at jeg må ha vært på trening hos deg....Jeg har faktisk en aldri så liten mistanke om hvem av dem du er også... men helt sikker kan man jo aldri være!
Mathias Skrevet 19. juni 2003 #7 Skrevet 19. juni 2003 hehe chimp.... Er ikke SÅ mange som løper rundt i skinnbukse, svart neglelakk og det korte håret heller da....
chimp Skrevet 19. juni 2003 #8 Skrevet 19. juni 2003 Lasse skrev: hehe chimp.... Er ikke SÅ mange som løper rundt i skinnbukse, svart neglelakk og det korte håret heller da.... Hehe Lasse....Jeg har andre klær enn skinnbukser...jeans f.eks., og d finnes dager da jeg ikke har på noe neglelakk i d hele tatt....Men idag er de skinnende svarte og nylakkerte og de svarte skinnbuksene er på plass...Skal ut m kolleger etter jobb.....
Tusenfryd Skrevet 19. juni 2003 #9 Skrevet 19. juni 2003 Tusenfryd skrev: Jeg er nesten sikker på at jeg må ha vært på trening hos deg....Jeg har faktisk en aldri så liten mistanke om hvem av dem du er også... men helt sikker kan man jo aldri være! Så morsomt! Jeg har sett fler på timen min som jeg tror jeg vet hvem er... men sikker blir man aldri... lurer på om noen tør å spørre en dag... vet ikke om jeg gjør det...
Suzy Skrevet 19. juni 2003 #10 Skrevet 19. juni 2003 Morsomme tanker. Har slått meg noen ganger at det godt kan være flere KG'ere enn meg i Elverum - men jeg tviler... :-? Det hadde ikke gjort noe å møte noen av dere. Uansett - klokka 0730 er jeg vanligvis på jobb forlengst (jeg liker å begynne tidlig for da kan jeg slutte tidlig også!) - untatt på tirsdager og torsdager - da er jeg i svømmehallen. I dag på den tiden sto jeg og tørket meg etter dusjen og hadde svømt 1000 meter Spreke meg! Suz
Nicky B Skrevet 19. juni 2003 #11 Skrevet 19. juni 2003 Morsomme tanker. Har slått meg noen ganger at det godt kan være flere KG'ere enn meg i Elverum - men jeg tviler... :-? Det hadde ikke gjort noe å møte noen av dere. : Kan hende du har møtt meg? Er rett som det er i Elverum når jeg er på hjemlige trakter. Kjenner noen i området! Sånne tanker er morsomme. Husker en gang jeg jobbet på flyplass, jeg så to jenter som skulle på tur og de manglet noen kroner for og betale for tingene de skulle ha. Jeg lot de slippe unna med det(var bare snakk om 2 kroner) :blunke: Ett år etterpå fikk jeg en ny sommerjobb og der møtte jeg en av de jentene jeg hadde vært snill mot! Hun syntes jeg så fryktelig kjent ut og etterhvert kom vi frem til at vi hadde jo allerede møtt hverandre! :D Nå er hun en av mine beste venner! Nå tenker jeg ofte når jeg ekspederer fremmede om noen av de vil dukke opp i livet mitt ved senere anledninger...
Gjest Janna Skrevet 19. juni 2003 #12 Skrevet 19. juni 2003 ja det er pussig det der' date=' jeg så et par i byen her en dag. Ei jente sammen med en mann som så litt eldre ut enn henne, han var muskuløs og litt krafit bygd og glattbarbert på hodet. Da tenkte jeg på vinga og kjæresten hennes med en gang...etter hva jeg har lest her så inbiller jeg meg at det kunne stemt ganske godt på de. [/quote'] Hvis den mannlige delen trillet på en svart barnevogn kan det godt stemme det... Var det søndag?
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 #13 Skrevet 19. juni 2003 hehe...you guys!...hehe Selv har jeg en tendes til å bli litt paranoid....men heldigvis tenker jeg ikke så veldig mye på det! Det skal bli gøy med nytt treff i Bergen iallefall!! Klem til alle - ønsker dere en fin-fin dag!
Sharissa Skrevet 19. juni 2003 #14 Skrevet 19. juni 2003 nei, det var på mandag, og det var ingen barnevogn med, det var liksom bare barnevogna som mangla.. hvis ikke så hadde jeg nesten vært sikker på det var deg... men det var i drammen da..du bor vel sikkert ikke der du
Suzy Skrevet 19. juni 2003 #16 Skrevet 19. juni 2003 Lana Lang: Er du fra Elverum - eller bare i nærheten??? Møter stadig mennesker jeg syns jeg kjenner jeg, men det har en sammenheng med at jeg har jobba som journalist i mange år og derfor har sett og møtt masse mennesker lokalt... Noen ganger er det slik at de hilser og smiler til meg fordi de tror de kjenner meg men så har jeg bare lest nyheter på tv'n deres Suz
Nicky B Skrevet 19. juni 2003 #17 Skrevet 19. juni 2003 Lana Lang: Er du fra Elverum - eller bare i nærheten??? Møter stadig mennesker jeg syns jeg kjenner jeg, men det har en sammenheng med at jeg har jobba som journalist i mange år og derfor har sett og møtt masse mennesker lokalt... Noen ganger er det slik at de hilser og smiler til meg fordi de tror de kjenner meg men så har jeg bare lest nyheter på tv'n deres Suz Er bare fra i nærheten! Er utdannet i det samme yrket som deg, ser det ut til... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå