Gå til innhold

Romantisk gave til ektemann

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_S_*
Skrevet

Er det noen her som kan gi meg tips til en romantisk julegave til min mann - som ikke innebærer konserter, middag ute på byen eller reiser. Forslag mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lage et fotoalbum med bilder av dere to? turer dere har vært på, bursdagsfeiringer o.l. Så kan du skrive fine ting til han, evt. dikt/visdomsord. Du kan enten lage helt selv, eller digitalt. Har jeg tenkt å gjøre til min kjære ;)

• Liker 1
Gjest Gjest_Frøya_*
Skrevet
Hva med å lage et fotoalbum med bilder av dere to? turer dere har vært på, bursdagsfeiringer o.l. Så kan du skrive fine ting til han, evt. dikt/visdomsord. Du kan enten lage helt selv, eller digitalt. Har jeg tenkt å gjøre til min kjære ;)

Den der har jeg også tenkt på, men det får bli med tanken. Jeg er nemlig fotografen i huset her (litt fordi jeg elsker å ta bilder, litt fordi jeg da slipper å bli tatt bilder av selv ;)), så det finnes nesten ingen bilder av oss to sammen. Jeg vet ikke hvor glad han hadde blitt for et album fullt av bilder av seg selv. :ler: Men en kjempegod ide!

Hva med et gavekort på romantisk middag for to hjemme (siden byen ikke er aktuelt)? Eller en massasjeolje med beskjed om at "denne skal du få nyte godt av når vi legger oss i kveld"?

• 5 år senere...
Skrevet

Hva med å lage et gavekort på intimmassasje?, Eller skrive mange grunner til hvorfor du elsker ham, eller hva han betyr for deg. Eller lage et skattekart. Så kan du putte de alternativene, du ønsker, inn i en flaske (etter barna er lagt og gjestene gått) og fylle vasken på badet med vann og sende det som flaskepost?

Skrevet

Heisann!! Det var visst en gammel tråd....

Skrevet

Hva med å lage et gavekort på intimmassasje?, Eller skrive mange grunner til hvorfor du elsker ham, eller hva han betyr for deg. Eller lage et skattekart. Så kan du putte de alternativene inn i en flaske (etter barna er lagt og gjestene gått) og fylle vasken på badet med vann og sende det som flaskepost?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...