Gjest Ble jeg mobba? Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Har lurt litt på dette. Da jeg gikk i 4 klasse (tror jeg det var) så var en homo i klassa mi frekk mot meg foran alle andre i klassa når vi skulle synge noe. Det endte med at jeg begynte å gråte foran hele klassa. Ellers så var det når jeg kom hjem, husker ikke helt. Vet ikke grunnen til at han gjorde det egentlig, men jeg likte aldri han pga han alltid skulle oppføre seg så "homo" og utagerende lol. Et annet tilfelle som jeg husker var når en bølle fra paralellklassa som vi hadde gym med tok gymbaggen min ut av garderoben. En kammerat og meg hadde planlagt å ta hans, men han tok min først. Han var fyren som skulle snakke dritt om/tøffe seg ovenfor nesten alle som var mindre enn han. Dette skjedde på ungdomskolen da jeg ikke var blant det største, men det er jeg nå. Lurer på om jeg ble mobba eller ikke? Jeg tror egentlig ikke det, men lurer bare. Har alltid snakka med foreldrene mine og jeg spurte de om de trodde jeg ble mobba. De sa at de ikke hadde hørt noe, verken fra andre foreldre eller fra klassestyrer. Er gutt forresten.
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Dette høres ut som ett par engangstilfeller? Mobbing foregår gjerne over lengre tid, både psykisk og fysisk, over flere måneder eller i verste fall år.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Ja det var vel det ja. Bortsett fra at han svære bølla dytta meg en annen gang også.
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Ikke tenk så mye på det du, ekle bøller finnes over alt dessverre! Vær glad de ikke var enda slemmere med deg
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Nei, det høres ikke ut som mobbing. Det var engangstilfeller. Det var erting, ikke mobbing. (Å kalle noen homo oppfattes av mange som mobbing... kanskje noe du bør tenke litt på)
Gjest StoreSky Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Du din luring, du høres ut som en liten bølle selv du! Du kaller andre homo fordi de stikker seg ut og er "utagerende", du bli fornærma over at noen rekker å ta gymbaggen din - fordi DU hadde tenkt å ta hans bag først... "den som er med på leken må tåle steken" hilsn mamma
The Kitten Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Jeg vil ikke karakterisere et par engangshendelser som mobbing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå