Småkjekset Skrevet 2. desember 2008 #1 Del Skrevet 2. desember 2008 Min søte kjæreste har bestilt denne til meg: 1311 Sirdal Lady Jacket.. Men det vi er usikker på er om han har bestilt en størrelse som passer til meg eller ikke.. Vanligvis bruker jeg størrelsene 34/36 eller xs/s i topper og hettejakker, og han har bestilt størrelse s.. Er det da mulig for meg å bruke jakken med en god hettegenser under, uten at det blir for trangt? Vi har ikkemulighet til å bytte jakken hvis den ikke passer, da han fikk tilbud om å kjøpe en til redusert pris.. Håper det er noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 2. desember 2008 #2 Del Skrevet 2. desember 2008 Tror det går helt greit Bergans har normale størrelser, S er S og det er plass til et lag klær under, det er en ytterjakke tross alt. (Med normale størrelser mener jeg at S er S og ikke xxs i formen slik mange klær er i mange "ungdomsbutikker") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Takk for svar Er godt de er vanlige i størrelsen og ikke *"mini-utgaver" av klærne slik BikBok og de andre butikkene fører Så da venter vi spent her på å få den i hus, og sjekke at den passer som den skal Edit: skrivefeil Endret 2. desember 2008 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 6. desember 2008 Nå har jeg fått jakken, og den passer perfekt Er kjempefornøyd med den :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå