Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har et par bukser med såkalt lavt liv, og i den forbindelse kunne jeg trengt noen truser som har litt lav skjæring.

Noen som vet hvor man får kjøpt sånn?

-Julie-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha sett truser av denne typen på H&M eller Lindex.

Skrevet

Kan du ikke bruke string da? Slik ALLE jenter med lavt bukseliv gjør? Og så må du forsøke å dra den mest mulig opp, hvis ikke blir det ikke pent... :sminkedokke:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg kjøpte string med lavt liv på Lindex. Men pass på om du som meg er smal rundt hoftene/livet, da blir ALT høyt uansett. Kanskje hotpants eller boksere er en bedre idé?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dagligvarebutikker har også sånne, fra la Mote.

Skrevet

Low cut,på Lindex. Der fikk jeg tre for 99,-

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, lindex har masse low-cut. Står en klistrelapp på med "low-cut".. :)

Skrevet

*elsker low cut string-trusene fra Lindex*

Gjest Máire
Skrevet
*elsker low cut string-trusene fra Lindex*

Samme her! De sitter kjempebra og er pene :D

Skrevet

Hehe,grunnen til at jeg vil ha sånne lave truser er jo fordi jeg ikke ønsker å ha trusa over buksekanten :blunke:

Sjekka på H&M i dag, der hadde de ikke fikk jeg beskjed om :-? Skal sjekke ut Lindex.

Skrevet

Jeg har kjøpt mange på H&M så det var rart! :o

men det står ikke på dem at de er low cut da...

Gjest Poirot
Skrevet
Jeg har kjøpt mange på H&M så det var rart!  :o  

men det står ikke på dem at de er low cut da...

Me too.

Ser at sloggi har low-cut reklamer for tiden.

Skrevet

Jeg ahr også kjøpt slike hipsters/low cut truser på H&M, både string og vanlig. Men jeg kjøpte mine på ungdomsavdelinga, ikke på den vanlige undertøyavdelinga.....kanskje det er derfor du ikke finner dem....

Gjest Zalomine
Skrevet

Det der skal jeg se etter når jeg skal avsted og kjøpe nytt undertøy til uka. Low cut ja! Nemlig, jeg trekker/bretter ned mine jeg, for å for all del unngå at de synes.

Forøvrig er jeg nok litt slik at "alt blir høyt" på meg, og en ting skal jeg si, dersom man er slik at ting rett og slett TREKKES langt oppover hoftene helt naturlig (fordi hoftene ikke er så store?) så ligger trusa likevel lavt midt forran, og denne "buen" kanten av trusa da tegner fra hofte til hofte, med laveste pungt et stykke under navelen.... det får deg til å se gravid ut. Magen ser ut som om den står RETT UT når trusa ligger på den måten. (selvsagt når man ikke har klær utenpå undertøyet, f.eks står og pusser tenner og innser at magen ser stor ut, enda den egentlig slett ikke er det.....)

Low cut. *merke i hukommelsens handleliste* Jepp, skal på shopping til uka. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...