eleit Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg er litt blank på ideer på hvor vi kan dra, så jeg trenger litt inspirasjon.. Satt å skrev et innlegg om det i dagboka mi, også kom jeg på at jeg kunne jo høre her.. Til dere som er gifte, hvor var dere? Og var det bra? Til dere som skal gifte dere, hvor går reisen?
Heartbeats Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Vi reiser til Jamaica Skal bo på sandals resort. Det ser utrolig fint ut på bildene, så vi håper det er likedan i virkeligheten. www.sandals.com
ecathari Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Vi skal først på en ukes cruise i middelhavet, i en stor lugar med balkong Reiser med royal carribean cruises. Så skal vi bo en uke på et flott hotell midt i Barcelona, som ser kjempe lekkert ut! Bor i et deluxe rom... Hotel Opera Garden tror jeg det heter... Hele herligheten kommer på ca 38.000.... Men da er fly, all mat på cruiset, litt ekstra bryllups stæsj og driks til personalet inkludert... Tittet også på en to ukers tur til Bali, men det ble for dyrt for oss Lykke til med valget!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Vi var i Dubai, stedet heter Ras al Kamhra. Bodde pa et resort hotel, al hamra, utrolig deilig. Greit a ikke reise ditt pa sommeren, men na pa vinteren er det utrolig deilig tempratur. Beste ferien jeg har hatt ever
Trudeluttan Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Først skal vi til Havanna, Cuba så skal vi også en uke på en Sandals resort på Jamaica- en uke der med suite og egen butler Hørt masse positivt om Sandals *gleder meg* Så reiser vi tilbake til Cuba. Borte en 3 ukers tid. Maldivene/Seyschellene(?) er også populært, vi så litt på hva vi liker å gjøre- så kombinert by/strand falt vi for. Hørte også om noen som rett og slett tok en fjelltur, da det var det koseligste de kunne tenke seg
Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 vi gifter oss nå i februar og skal ha ei uke i snøen. gleder oss til å renne på ski og kose oss me kakao:) og varme oss på hverandre
angara Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Langhelg i Praha her! Vi hadde ikke tenkt å ha noen tur egentlig, men så er det jo så mange fridager etter nyttårsaften at det ville vært for ille å ikke bruke dem på noe. Ingen av oss har vært der før, og jeg ser for meg at det blir koselig, spaserturer, vakre bygninger og myyye tsjekkisk øl. Har kjøpt operabilletter til oss der, i all hemmelighet, som min forlovede skal få som del av julegaven...
Solstrålejenta Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Vi håper på å få spart opp nok penger til å ta bryllupsreisen i Mexico Det koster rundt 40.000 for oss begge inlusiv fly, førsteklasseshotell, samt all mat, drikke, underholdning etc...
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Vi har ikke råd til bryllupsreise så her blir det kun en tur med color fantasy til kiel, men spanderer på oss en stor lugar og spa selfølgelig Har en liten sønn så vil ikke være borte fra han i mange uker så da passer det fint med bare noen dager for oss selv
bunadbrud Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Vi flyr til Budapest og koser oss der noen dager, tar tog til Praha og er der noen dager til for å så fly hjem Vi elsker byferie, så der blir nok bra
Gjest LindaKristin Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Vi skal enten til Mexico (Cancun,Cozumel,Playa del Carmen)eller på cruise i Middelhavet Forloveden min er veldig glad i skip,så han vil på cruise...jeg har mer lyst å SE mer jeg da!Er bare i land noen timer på hvert sted,så jeg vet ikke.. Han tar avgjørelsen her..Men jeg håååper han bestemmer seg for Mexico Endret 3. desember 2008 av LindaKristin
Honey Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Ikke så mye til inspirasjon jeg, men jeg kan jo bare nevne at det nok blir en uke på hytta. Har brukt mer enn nok på bryllupsfesten når den er over, og med to små barn så har vi mer enn nok å bruke penger og tid på. Men vi skal i alle fall ha en uke fri, for jeg tror det er viktig å lande litt etter en slik stor dag. Men vi skal nok satse på mye god mat, drikke og lange turer i fjellheimen med barn i bæremeis osv. Drømmen er allikvel å reise en tur utenlands bare oss to til f.eks. en storby som Paris, New York e.l. Skulle jeg velge på øverste hylle ville det blitt enten Malaysia, safaritur i Sør-Afrika, Australia eller Mauritius.
øyenstikker Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Vi dro 3 uker til Thailand. Bestilte hotel på nettet 1 uke før vi dro. Så utrolig mange fine hoteller, hvor du lever som en konge for en utrolig pris! Vi reiste rundt på 3 plasser. Va en helt utrolig reise :rødme: Masse opplevelser blendet med avslapping, spa og strandliv
Solstrålejenta Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Vi skal enten til Mexico (Cancun,Cozumel,Playa del Carmen)eller på cruise i Middelhavet Forloveden min er veldig glad i skip,så han vil på cruise...jeg har mer lyst å SE mer jeg da!Er bare i land noen timer på hvert sted,så jeg vet ikke.. Han tar avgjørelsen her..Men jeg håååper han bestemmer seg for Mexico Hihi!! Da tenker vi på å dra til samme sted Det blir enten Cancun eller Playa del Carmen for oss. Mest sannsynligvis Cancun. Jeg synes Mexico høres helt fantastisk ut -det blir liksom en salig blanding av late dager på strender og spennende utflukter Tror jeg hadde vært midt i blinken for oss iallefall. Det eneste problemet vårt er at forloveden min gjerne kunne tenke seg å være på reise litt lenger enn 2 uker og da blir mexico fort dyrt... Men han er defintivt uansett veldig entusiastisk for Mexico. LindaKristin -når tenker dere eventuelt på å reise hvis det blir Mexico? Vi gifter oss i august, men ser for oss at vi vil vente med å reise til regnsesongen og også da den potensielle orkansesongen er over. Den slutter vel etter oktober. Så da må det enten bli november eller januar Det er jo litt lenge etter bryllupet, men tror det blir veldig bra
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Ikke så mye til inspirasjon jeg, men jeg kan jo bare nevne at det nok blir en uke på hytta. Har brukt mer enn nok på bryllupsfesten når den er over, og med to små barn så har vi mer enn nok å bruke penger og tid på. Men vi skal i alle fall ha en uke fri, for jeg tror det er viktig å lande litt etter en slik stor dag. Men vi skal nok satse på mye god mat, drikke og lange turer i fjellheimen med barn i bæremeis osv. Drømmen er allikvel å reise en tur utenlands bare oss to til f.eks. en storby som Paris, New York e.l. Skulle jeg velge på øverste hylle ville det blitt enten Malaysia, safaritur i Sør-Afrika, Australia eller Mauritius. Det hørtes så utrolig koselig ut Skal foreslå det for min forlovede, han elsker hytteturer så det kan bli gøy
Gjest LindaKristin Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Hihi!! Da tenker vi på å dra til samme sted Det blir enten Cancun eller Playa del Carmen for oss. Mest sannsynligvis Cancun. Jeg synes Mexico høres helt fantastisk ut -det blir liksom en salig blanding av late dager på strender og spennende utflukter Tror jeg hadde vært midt i blinken for oss iallefall. Det eneste problemet vårt er at forloveden min gjerne kunne tenke seg å være på reise litt lenger enn 2 uker og da blir mexico fort dyrt... Men han er defintivt uansett veldig entusiastisk for Mexico. LindaKristin -når tenker dere eventuelt på å reise hvis det blir Mexico? Vi gifter oss i august, men ser for oss at vi vil vente med å reise til regnsesongen og også da den potensielle orkansesongen er over. Den slutter vel etter oktober. Så da må det enten bli november eller januar Det er jo litt lenge etter bryllupet, men tror det blir veldig bra Så moro! Vi gifter oss 4.juli,vi gidder ikke å vente Vi var i Thailand under regntiden også,det ble ikke noe problem i det hele tatt... Vi reiser nok til Playa del Carmen hvis det blir Mexico.Så drar vi til de andre stedene derfa:) :danser:
Sort Pastill Skrevet 3. desember 2008 #17 Skrevet 3. desember 2008 Dersom vi har råd tipper jeg vi tar en tur til Svalbard:) Men det er ikke helt avgjort enda, mye avhenger av priser og sånt.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #18 Skrevet 3. desember 2008 Vi håper på å få spart opp nok penger til å ta bryllupsreisen i Mexico Det koster rundt 40.000 for oss begge inlusiv fly, førsteklasseshotell, samt all mat, drikke, underholdning etc... ååå! det hørtes ut som min bryllupsreise!! hvor lenge er dere borte da? og hvilket selskap bestiller dere gjennom?
Chimamanda Skrevet 3. desember 2008 #19 Skrevet 3. desember 2008 Har tenkt litt paa Thailand. Men om vi har raad har vi veldig lyst til aa dra til karibien. Eller Tahiti
Solstrålejenta Skrevet 3. desember 2008 #20 Skrevet 3. desember 2008 ååå! det hørtes ut som min bryllupsreise!! hvor lenge er dere borte da? og hvilket selskap bestiller dere gjennom? Da er det snakk om 14 dager... Min kjære vil gjerne reise enda lenger tid, men da blir det fort veldig dyrt igjen... Jeg har sett på reiser gjennom Apollo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå