Gå til innhold

huff.. vet ikke hva jeg skal gjøre..

Anbefalte innlegg

Gjest ts- gjest
Skrevet

Jeg har vært sammen med samboeren i 5 år. Jeg kjeder meg! Men jeg er jo glad i han og vil ha han i livet mitt.. Jeg angrer sånn på at vi flyttet sammen, nå går vi bare rundt hverandre hele tiden og jeg irriterer meg mer og mer over han.. hater at jeg gjør det, for han har jo ikke gjort noe galt! Drømmer litt om å ha min egen, lille leilighet der jeg kan ha det akkurat som jeg vil..

Jeg har nesten hver dag i 4-5 måneder tenkt på positive og negative ting med å gå fra hverandre. Kanskje tvilen i seg selv betyr at vi ikke burde være sammen mer?

Jeg prøvde å ta det opp med han at jeg tviler, men han ble så fryktelig lei seg så jeg feiga ut.. huff..

Har dere kloke kvinneguidere noen tanker til meg?

Forresten er jeg 23 og han 27..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man blir i et forhold hvor man ikke er lykkelig, så hender det ofte at man blir sint og bitter på den andre personen. Da ender det med et ganske stygt brudd og lang og vond tid etterpå. Jeg er midt oppi dette selv og skulle så innmari ønske at vi hadde gått fra hverandre mye tidligere. Nå kan vi ikke være venner engang.. :tristbla:

Han kommer til å bli lei seg uansett, det er ikke til å unngå. Men det er mye, mye verre å finne ut at din partner har gått med disse tankene lenge mens du selv er fornøyd og glad og forelsket. Man føler seg lurt.

Skrevet
Jeg har vært sammen med samboeren i 5 år. Jeg kjeder meg! Men jeg er jo glad i han og vil ha han i livet mitt.. Jeg angrer sånn på at vi flyttet sammen, nå går vi bare rundt hverandre hele tiden og jeg irriterer meg mer og mer over han.. hater at jeg gjør det, for han har jo ikke gjort noe galt! Drømmer litt om å ha min egen, lille leilighet der jeg kan ha det akkurat som jeg vil..

Jeg har nesten hver dag i 4-5 måneder tenkt på positive og negative ting med å gå fra hverandre. Kanskje tvilen i seg selv betyr at vi ikke burde være sammen mer?

Jeg prøvde å ta det opp med han at jeg tviler, men han ble så fryktelig lei seg så jeg feiga ut.. huff..

Har dere kloke kvinneguidere noen tanker til meg?

Forresten er jeg 23 og han 27..

Bryt opp så snart du kan. Det er jo rene galskapen at 23-åringer skal bli i et forhold som ikke er givende.

Skrevet
Når man blir i et forhold hvor man ikke er lykkelig, så hender det ofte at man blir sint og bitter på den andre personen. Da ender det med et ganske stygt brudd og lang og vond tid etterpå. Jeg er midt oppi dette selv og skulle så innmari ønske at vi hadde gått fra hverandre mye tidligere. Nå kan vi ikke være venner engang.. :tristbla:

Han kommer til å bli lei seg uansett, det er ikke til å unngå. Men det er mye, mye verre å finne ut at din partner har gått med disse tankene lenge mens du selv er fornøyd og glad og forelsket. Man føler seg lurt.

Been there, "holdt ut" for lenge og ble uvenner :(

Lærte heldigvis av det og de to siste forholdene ble avsluttet i tide slik at man kunne skilles som venner.

Til TS : Det høres ikke ut som du er lykkelig. Skal du være ulykkelig resten av livet ditt?

Skrevet

Kom deg ut, rett og slett.

Brøt selv etter x antall år, forholdet var blitt en vane og jeg satt aldri ned og tenkte hva jeg egentlig ville, for han var ALLTID der!!! På slutten irriterte ALT han sa og gjorde meg, det skal ikke være sånn.

Kom deg ut mens dere enda kan være venner....

Skrevet

Flyttet dere nylig sammen?

Ta en ordentlig samtale med han, og fortell hvordan du føler det! Er ikke sikkert løpet er kjørt enda. Dere kan jo prøve å forandre dere!

Skrevet

Tusen takk for svar!

Vi flyttet sammen for ca 1 og 1/2 år siden. Jeg tror vi kunne hatt det mye bedre hvis jeg bare hadde klart å bestemme meg for å bli en gang for alle og slutte å tvile sånn. Jeg kunne jobbet så mye mer for forholdet, men jeg tør ikke gi meg helt til han. Da gir jeg han jo falske forhåpninger hvis jeg plutselig ombestemmer meg.

Hver gang jeg tenker at jeg ikke skal gjøre det slutt, kommer tvilen tilbake etter noen dager.

Jeg har fått snakket litt med han, så han vet at ikke alt er helt bra for tiden. Så han styrer og ordner for meg, og det gir meg forferdelig dårlig samvittighet..

Har dere troen på at det kan ordne seg hvis man flytter fra hverandre, men fortsatt er kjærester?

TS

Skrevet
Har dere troen på at det kan ordne seg hvis man flytter fra hverandre, men fortsatt er kjærester?

Det tror jeg så absolutt! :) Det er ikke alltid det passer bra for unge mennesker å bo sammen i så tidlig alder. Og det trenger ikke å kverke forholdet dersom dere flytter fra hverandre. Dersom forholdet er ment å vare så vil det vare selv om dere flytter fra hverandre også tror jeg. Bare han eventuelt ikke tar det så tungt selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...