Gjest Mzfire Skrevet 18. juni 2003 #1 Skrevet 18. juni 2003 Når dere er ute på diskotek, har du egentlig tenkt på åssen du danser? Jeg føler egentlig ikke at jeg kan noe dans. Men jeg danser til rytmene. Rytme har jeg men av en eller annen grunn blir det til at jeg danser litt frekt om dere skjønner. Liker å vrikke litt og danse eggende. Men jeg gjør det for min egen del.. Syns det er morro
Gjest Mzfire Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 Hehe godt vi er to Fisk Men åå jeg som trodde at så mange hadde svart på innlegget mitt
Barbie Skrevet 18. juni 2003 #5 Skrevet 18. juni 2003 Diskotek? I denne tråden er jeg visst litt for gammel...... :oops:
starie Skrevet 18. juni 2003 #6 Skrevet 18. juni 2003 Jeg danser skjelden, men når jeg gjør det; sjekk ut bananen!
Gjest Mzfire Skrevet 18. juni 2003 #7 Skrevet 18. juni 2003 Hehe eller andre steder. Hjemme i stua for eksempel. Mamma og jeg danser noen ganger litt swing også vi. Er så morro at :D
Barbie Skrevet 18. juni 2003 #8 Skrevet 18. juni 2003 Stilig,Starie.. Si meg en ting: Følger du etter meg i dag?
starie Skrevet 18. juni 2003 #10 Skrevet 18. juni 2003 Barbie. Nei? Men jeg er enig i at det kanskje ser slik ut :D Jeg bare popper inn på trådene med nye innlegg, og vips så har du nettopp vært der.
Barbie Skrevet 18. juni 2003 #11 Skrevet 18. juni 2003 Bare koselig da.... Tror du er ute etter et sted å sove jeg..... Unnskyld,skal ikke ødelegge tråden.. :oops:
starie Skrevet 18. juni 2003 #12 Skrevet 18. juni 2003 Bare koselig da.... Tror du er ute etter et sted å sove jeg..... Unnskyld,skal ikke ødelegge tråden.. :oops: Busted! Sorry Mzfire, skal gi oss nå :D
Litago Skrevet 19. juni 2003 #15 Skrevet 19. juni 2003 Jeg vil gjerne danse sånn som Starie jeg. Ikke lett med fire ben og et jur det nei...... :o
Padmee Skrevet 19. juni 2003 #16 Skrevet 19. juni 2003 Min erfaring er at kyr er veldig flinke til å danse Litago. De hopper og spretter som gale, så jur flagrer og beina går i surr. har til og med sett kye som har fått sår på juret etter vårdansen. Så bare dans i vei du. Starie: Jeg vil også danse sånn, men jeg får det ikke til. Klarer bare å danse med halen jeg da, men den danser derimot hele tiden.
Gjest Cruella Skrevet 19. juni 2003 #19 Skrevet 19. juni 2003 Som en blanding av Michael Jackson og Mr Bean... Nei, føler meg litt stiv jeg, men etter et par glass vin går alt så greit. Tror jeg danser litt sånn 80-talls stil, og så kan jeg danse sving.
Sandman Skrevet 19. juni 2003 #20 Skrevet 19. juni 2003 Jeg har en kompis som tydeligvis har iakttatt bolere på dansegolvet.. ...han har iallfall noen glimrende parodier.... ...de har jo en kroppstilling under dansing, som har til hensikt å eksponere overkropp/armer, samme faen hvor teit det ser ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå