baloo Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har hørt at det ikke er toll på sko, er det riktig? Hvis det er av betydning, så hadde jeg tenkt å kjøpe de fra englnad og de kommer over 200 kr-grensen.
Glynis Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Det er ikke toll på sko, men det er merverdiavgift.
baloo Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 to forskjellige svar... noen som vet helt sikkert hva som er riktig... En ting til, nettbutikken jeg tenkte å handle hos (dorothy perkins) sender selvfølgelig ikke til norge, bare sverige og danmark osv. Noen som har noen tips/triks? Jeg bare må ha de skoene jeg har funnet...
Parfumfreek Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Ikke toll, men moms + et tollbehandlingsgebyr. Blir på lik linje med parfyme, kosmetikk osv Har du søkt etter skoene på Ebay? Kanskje du finner dem der
Glynis Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 (endret) to forskjellige svar... noen som vet helt sikkert hva som er riktig... En ting til, nettbutikken jeg tenkte å handle hos (dorothy perkins) sender selvfølgelig ikke til norge, bare sverige og danmark osv. Noen som har noen tips/triks? Jeg bare må ha de skoene jeg har funnet... Mitt svar er selvsagt riktig. Endret 2. desember 2008 av Glynis
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Det er ikke toll på sko, men det er merverdiavgift. Ja, du betaler ikke toll, men moms på kjøpssum + fraktkostn. når kjøpssum er ovr 200,- Bor du nær Sverige? Hva med å sende poste restante til et postkontor der? Varer er momsfritt innen EU (England - Sverige). Ellers anbefaler jeg også Ebay, uk eller us.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå