Gjest kenneth Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Noen som vet om denne PC-en scorer bra med tanke på batterikapasitet, viftestøy og at den ikke går varm/konker ut? Fant ikke noe info om dette på nettet. På forhånd takk.
feuerstein Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Rart å se en 17" med oppløsning jeg er vant til fra 13-14". Såvidt jeg kan se er det en av de billigere Dual-core som er brukt, de produserer mer varme enn Core 2 Duo, men hvis viften er dimensjonert for jobben blir ikke selve pcen så veldig varm. Det kan derimot bli mer viftestøy for å bli kvitt den ekstra varmen. Jevnt over ville jeg ikke hatt noe særlig forventninger til lavt støynivå når pcen koster så lite. Jeg har ennå til gode å se en 17" med god batterilevetid, men det er jo ikke så rart når man ofte har omtrent samme batteristørrelse enten skjermen er 15" eller 17". Fant ingen eksakte tall på nett, men en gjetning på 2-2.5 timer.
Cæsar Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Det er sikkert ulike erfaringer ute og går, men jeg kjenner flere med HP laptops som støyer ganske heftig. Så hvis lite viftestøy er et krav, ville jeg sett meg rundt etter et annet merke. Har også en bekjent i databransjen som sier det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå