Gjest stor brud Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Er det bare min oppfatning at bruder i str 36-38 har ca hundre ganger mer å velge mellom i brudesalongene enn bruder i 44-46? Hva har dere erfart? Har utvalget variert veldig, og ofte vært mer begrenset i strørrelsen i brudesalongen dere har besøkt? Jeg kunne f.eks tenkt meg en gylden kjole/lys champagne/latte-farget eller lignende.. Det hang det flere av i str 36, men ingen i min størrelse... Det er da like mange tykke som tynne som skal gifte seg! Og dessuten er jeg ikke TYKK heller, jeg er høy og har et typisk nordisk utseende med bred ryggtavle, hofter, og pupper! Gjennomsnittskvinnen i dette landet er jo ikke 1.60 høy, har D-cup og sylslang midje? :klø:
eleit Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 På de kjolesalongene jeg har vært på, så synes jeg egentlig at det er 36 det har vært minst av.. Har ei venninne som er kjempelita, og hun slet virkelig.. Men, det er sikkert de størrelsene sånn midt på treet det er mest av..
¤flicka¤ Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 På Brudekjolen i Oslo har de vel et eget stativ med kjoler i store størrelser? Innbiller meg det, uten at jeg så på kjolene i detalj. Hvis ikke så er det jo alltids en mulighet å få sydd en kjole, hvis du vet akkurat hvordan du vil at den skal se ut Jeg tror forresten også at det er de mest vanlige størrelsene de har mest av i butikken (selv om kjolen jeg endte opp med å kjøpe bare fantes i str 36 i butikken, og jeg skulle ha 40).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå