Gå til innhold

Jeg fortjener ikke en mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så mislykket og ekkel. Har begynt å få noen følelser for en kollega, men vet jeg må trykke de vekk og bli kvitt de. Jeg fortjener ikke noen, jeg er ekkel. Har herpes og det klarer jeg bare ikke å glemme. Det er mange, mange år siden jeg fikk denne sykdommen, og den skammen jeg har for den er så stor.

Jeg er ekkel og har ikke rett til noen. Og aldri om jeg tør å fortelle det til en eventuel fremditig partner heller. Så nå sitter jeg her og prøver å kvele de små, spirende følelsene :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

Syns ikke du skal føle deg slik du gjør jeg, greit nok du klarte å få en sykdom en gang i tiden. Du er ikke den eneste i verden det har skjedd med. Trist å lese om hvor fælt du ser ned på deg selv, skal ikke være slik... Har du noen gode venner du kan prate med om disse tingene, ansikt til ansikt?

:hug:

Skrevet

Huff.. Kjære deg, slike følelser er vonde å sitte alene med.. Selvfølglig forjener du en mann like mye som alle andre!

Om du synes dette er vanskelig å prate om med folk du kjenner, så kan du jo snakke med legen din.. Kanskje det kan være godt å få snakke med en psykolog om hvordan du føler deg?? Jeg mener, du tør jo si det her, så jeg tolker det som at du kanskje synes dette er vanskelig å snakke med venner/bekjente om..

Skrevet

Men herpes er vel ikke så forferdelig?

Min mann gjennom 15 år har herpes, å han har enda ikke klart å smitte meg. Men han har skjelden utbrudd, har hatt utbrudd kansje 4 ganger i alle de her årene vi har vært sammen, å da har vi ikke hatt sex under å rett etter utbrudd.

Tenk positivt, dette går så bra.

Skrevet

Det er fælt for meg. Jeg har ikke fortalt det til noen, ingen av vennene mine vet om det. Kan ikke si det, redd de tar avstand fra meg. Det er jo så ekkelt og kvalmt. Det er enklere å være alene, men jeg synes det gjør vondt.

Har ikke ofte utbrudd jeg heller, men når jeg har det så skammer jeg meg sånn. Orker nesten ikke se på meg selv i speilet en gang.

Vil ikke snakke med legen om det, det er for flaut :(

Skrevet

SÅ ille er ikke herpes, da. For andre enn deg selv, mener jeg. Det er kjipt og du bør være åpen om det, men om du treffer noen som bryr seg om deg spiller det mindre rolle. Boost opp selvtilliten din, du er verdt MYE! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...