Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Er det noen som bruker dette? I forhold til analsex, tenker jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 18. juni 2003 #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Hehe bare si fra om jeg skal sette klyster på deg. Er jobben min det :D Tviler på folk gjør det. Er ikke noe å spøke med. Men hva vet jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Håper virkelig ikke folk gjør det til en vane i allefall!! Man kan nemlig ødelegge hele tarmsystemet med for ofte bruk av dette. Å bli avhengig av klyster kan vel umulig være noe å trakte etter!? ....og for å faktisk svare på spm. ditt: Har ingen anelse! Har aldri hørt at noen jeg kjenner har brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 Klyster?? Hehehe...........man får jo renneræv i mange timer jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 19. juni 2003 #5 Del Skrevet 19. juni 2003 Det viktigste er at man ikke blander begrepene klystèr og klister. Det er ikke særlig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. juni 2003 #6 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har hørt anbefalt fra seksolog, at det er OK å bruke klyster før analsex, så får du ikke bæsj på tissen, det kan fort bli litt ekkelt :-? Da er det selvsagt ikke snakk om sånn skikkelig tarmskyll, men miniklyx eller hjemmelaget klyster. Dette fordi det er en bøy på endetarmen der det alltid, eller som oftest ligger litt rester... Du putter litt såpevann i endetarmen, lar det ligge litt, (ligg i stabilt sideleie på venstre side) rister godt på stussen og går på do, skikkelig:) Har ikke prøvd dette selv, etter en akutt, smertefull og langvarig forstoppelse, etter sykdom, er klyster ikke noe jeg bedriver på hobbybasis... Men, dette er ment som et helt seriøst svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 19. juni 2003 #7 Del Skrevet 19. juni 2003 MzFire, jeg mener du hadde en tråd om at du ikke likte å gå på do, og hadde problemer med forstoppelse pga. dette... og så jobber du med klyster?? Må si jeg ble overrasket. Noe freudiansk svever i luften.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. juni 2003 #8 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er ganske så normalt å bruke klyster i forbindelse med analsex. Analsex er for de fleste noe som ikke bedrives til dagen og det er veldig greit å få "vasket" seg litt innvendig først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #9 Del Skrevet 19. juni 2003 Men hvordan setter man et klyster da? Klarer man ikke gjøre det selv? Er det en "sprøyte" med vann eller noe som man sprøyter oppi?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #10 Del Skrevet 19. juni 2003 Du får kjøpt et ferdigblandet klyx på apoteket, med innføringsslange , bruksanvisning og det hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 19. juni 2003 #11 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor mye koster denne greia da? Og hvordan funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. juni 2003 #12 Del Skrevet 19. juni 2003 Klister! Eller Christer ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå