Gjest - single (surprise) Skrevet 2. desember 2008 #1 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei hei! Lurer på om dette kanskje passer inn her, vi får se:) Vært single en goood stund, begynner å nærme meg mer 30 enn 20 og plutselig i det siste så kan jeg sitte å lese om bryllupp og begynne å grine, ååå, høres så koselig ut. Eller om jeg ser en fødsel på programmet "Sykehuset" på tv3 så sitter jeg og tuter og griner å synes at det ser så fantastisk ut. Er det fler som har det sann? Jeg har vært tilfreds med singletilværelsen i lang lang tid, men begynner å lure på om det er alderen eller hva som er "galt" med meg, har aldri i verden brydd meg om dette før... Jeg er og sterk motstander av "mine/dine/våre" barn ( er ett "slikt" selv og det har vært mye stress, men og mye fint selvfølgelig, men vil i stor grad unngå dette), og føler at jo lengre jeg venter jo mindre sjanse er det å finne noen som er barnløse.. (Stor ære til alle de som takler "mine/dine/våre" barn, ikke det jeg mener altså) Hva gjør dere andre når disse "familiære følelsene" tar overhånd, og det å være single er bare kjipt? Noen ganger vil jeg bare være A-4 og etablert og alt er bare flott, selvom jeg vet det kommer kjipe dager når det gjelder dette og:) Men det å ha en fast ramme, vite hva man går til... See my point? - single Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 2. desember 2008 #2 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva gjør dere andre når disse "familiære følelsene" tar overhånd, og det å være single er bare kjipt? Jeg tar en tur på bussen/toget/t-banen eller prøver å drikke kaffe på en fin kafe. Da dukker det som regel opp en barnevognbataljon med skrikerunger som ødelegger roen og brått er jeg kurert for alle verpetendenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå