Gå til innhold

Baby gråter når han blir lagt ned i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi begynner å få litt søvn problemer her, babyen på 4,5 mnd begynner å gråte når han blir lagt ned i senga - stopper hvis han blir tatt opp. Har bare skjedd en natt foreløpig, men skjønner at vi har bestemme oss på hva vi gjør for å ikke lage oss et problem.

Det er mange metoder, men jeg vil gjerne høre hva slags strategi dere har brukt? ( derfor poster jeg her istedenfor på spebarnsforum.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei :)

huff husker den tiden der godt. min sønn begynte å grine når jeg la han ned i sengen, men sluttet med en gang jeg tok han opp. forstod jo at han gren som regel fordi han ikke ville ligge/lalle/ vil ha oppmerksomhet osv :) så etter en uke med masse opp og ned igjen i sengen, bæreing, vogging i armene og sånt, fant jeg ut at jeg sku prøve å la han sovne selv. la han grine litt og se om han sovnet etter en stund.

huff så sur han ble når han ikke fikk kos når han grein! etter noen dager med skriking (var en del dessverre) tror det var 5-6 dager.så sovnet han nesten med en gang jeg lå han ned på puten sin :) såå deilig :)

jeg synes det var ganske fælt jeg når han bare skrek og skrek og ikke ville sovne. beste jeg fant ut var å tenke på at han ikke hadde det vondt :) han ville bare ha oppmerksomhet, kos osv :)

Masse masse lykke til uansett hva dere finner ut dere skal gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...