Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #21 Skrevet 2. desember 2008 Uansett hvem du hadde vart, om du hadde vart en av de de prostuituerte eller en vanlig deg, sa ville ikke dette ha vart nok for ham. Han tenner nok pa a kjope sex, og han vil ikke slutte a tenne pa dette. Tviler veldig pa at han bare har ringt og mott dem, nar han har gatt sa langt, hvorfor ikke ga lengre? Dere har nettopp kjopt leil, men det er uansett ikke forsent for deg a snu. Kan godt hende at han er verdens beste, men hvorfor vare villig til a la han sare deg mer? Kjenner ei som er prostituert, hun ble av alle ting sammen med en av sine kunder. Han tente vist nok pa at hun hadde sex med andre. Etterhvert fersket hun ham i a kjope gate horer, fordi han tente pa hele konseptet, kjope og betale. Du virker som en skikkelig sot og snill jente, kom deg vekk na for dere far bar.... Ps utenlansk tastatur:)
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2008 #22 Skrevet 2. desember 2008 Men tenk om det bare er praten med dem han liker? Altså, spør dem hva de driver med og alt sant.. At han aldri egentlig tenkte på å treffe dem?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #23 Skrevet 2. desember 2008 Men tenk om det bare er praten med dem han liker? Altså, spør dem hva de driver med og alt sant.. At han aldri egentlig tenkte på å treffe dem? So?! fyren lyver,så hvordan skal hun noensinne få svar på det? Tro hans ord?Det synes jeg blir alt for naivt. Det er tross alt resten av hennes liv det gjelder.Har han vist seg til å stole på? Dessuten,hvem vil være sammen med en mann som har en fetisj eller bare er salig kåt på horer? Det kan jo umulig være godt for forholdet å vite at bare ordet prostitusjon nevnes på nyhetene eller i en film så skjerper mannen ørene.... Å prate sex med andre kvinner, enten i en sofa sammen eller over tlf,ja til og med via sms er ikke ok for meg. Jeg inviterer ikke andre menn enn min mann med i mitt sexliv. Ikke fordi jeg ikke kunne tenkt meg en flørt,men fordi jeg respekterer han for mye til å gi den delen av meg selv til noen andre. Å skulle dele sin mann med horer i dann og vann er ikke greit,selv om det hadde vært en promilles sjanse for at han kun pratet og ikke handlet. Avtennende.
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2008 #24 Skrevet 2. desember 2008 nei, du har vel rett i det gjest. Jeg hadde heller ikke akseptert det, med mindre jeg fikk sannheten på bordet og fikk dømme utfra det.. Beklager det dumme innlegget mitt!
Gjest Gjest i samme situasjon Skrevet 3. desember 2008 #25 Skrevet 3. desember 2008 hei.. vil bare si at jeg skjønner deg veldig godt. Det samme skjedde med meg og. Fant ut i sommer. Hun drev å skrive meldinger til diverse callgirls. Jeg må nok si at jeg følte meg kvalm der og da. Konfronterer han om det men han benektet alt. Sa at han har bare skrev meldinger men det skjedde ikke noe mer... Hadde vanskeligheter å tro han spesielt når det gjelder den ene melding. Men jeg elsker jo han og de som står nær han driver å berolige meg ved å si at de tror ikke han er i stand med å gjøre noe mer enn bare å sende de meldingene.Det er tøff.... så jeg skjønner deg veldig godt...
Gjest TS TRist Skrevet 3. desember 2008 #26 Skrevet 3. desember 2008 Nok en gang tusen takk for alle svarene deres. Jeg kan ikke snakke med noen av vennene mine om dette, da vil de dømme han for resten av livet... Så jeg er veldig takknemlig for at dere deler synspunktene deres med meg. Det virker som om han angrer veldig.... Han sier det ikke har noe med meg å gjøre, at det er noe som må være galt med han. Men jeg føler at hvis jeg hadde vært nok så hadde han ikke hatt det behovet. Han har vokst opp i et strengt kristent hjem hvor all form for sex har blitt fortalt ham at er like forferdelig, ingen gradsforskjeller. Det er ingen unnskyldning, og han sier at han heller ikke har noen unnskyldning... Men det kan kanskje være begynnelsen på en forklaring på hvorfor. Jeg klarer ikke slutte gråte, og i dag har jeg eksamen, muntlig... Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen. Bad news have no good timing.
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2008 #27 Skrevet 3. desember 2008 Ønsker deg lykke til på eksamen, og håper at du på en eller annen måte klarer å dra deg gjennom den! Når man har vokst opp i ett hjem der man er lært til at sex er skittent og tabu, så blir det ofte slik at det ofte eksploderer en trang til å utforske alt sammen senere i livet, og gjerne gjøre seg kjent med det uten å direkte praktisere det. Kanskje samtaleterapi vil hjelpe på litt?
Fat Sally Lee Skrevet 3. desember 2008 #28 Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde mistet respekten for ham. Og deretter gjort det slutt, ikke direkte pga denne saken, men fordi jeg ikke kan være i et forhold hvor jeg ikke respekterer partneren min.
Gjest fisk Skrevet 3. desember 2008 #29 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hadde aldri i livet stolt på ham igjen... min ex gav meg en kjønnssykdom i barselgave.. Tenk deg selv om du blir gravid og ikke kan eller orker å stille opp på sex. Skal du risikere å oppdage enda en gang at han har jugd deg rett oppi trynet? Ekkelt! Endret 3. desember 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #31 Skrevet 4. desember 2008 Hadde aldri i livet stolt på ham igjen... min ex gav meg en kjønnssykdom i barselgave.. Tenk deg selv om du blir gravid og ikke kan eller orker å stille opp på sex. Skal du risikere å oppdage enda en gang at han har jugd deg rett oppi trynet? Ekkelt! samme skjedde med meg. Ikke noe morro å finne ut av at man har blitt bedratt mens man er gravid, før og etter... *kvalm*
Gjest Always Skrevet 4. desember 2008 #32 Skrevet 4. desember 2008 Det kom for en dag: han har søkt på, lest om og ringt til eskortejenter og prostituerte. Jeg fant det ut, men da jeg sa at jeg visste det la han seg flat og fortalte at han har store problemer med dette. Han sier han aldri har møtt noen og at han aldri har vært fysisk utro mot meg. Han sier han har søkt dem opp og ringt dem fordi det var spennende. Han har sittet på jobb og søkt dem opp (søkeord: eskorte+byen vi bor i), så har han ringt til dem mens han har vært på jobb... Spurt hvor mye det koster, hva de gjør, hvor de kan treffes (i følge ham selv). Nå har han sagt at han vil til psykolog og at han vil gjøre alt for at vi kan få ting bra igjen. Vi har en turbulent fortid også, han har løyet en del før, men da bare om småting. Vi har akkurat kjøpt oss leilighet sammen og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre... Hva hadde du gjort hvis din samboer hadde søkt på og ringt opp eskortejenter/prostituerte? Jeg orsker ikke å lese de andre svarene, men det er vel garantert at flere har sagt noe som dette: Få Han Ut Av Livet Ditt!! Å være i et forhold med en notorisk utro løgner er utrolig slitsom (snakker fra erfaring) Og det er nok flere ugler i mosen der som du ikke vet om.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2011 #33 Skrevet 18. oktober 2011 Herregud.. Dette er noe samtlige menn har gjort eller gjør. Jeg er mann og har gjort det. Jobber med sikkert 20menn som kikker. Damene er meget sexye og det er lett og drømme seg vekk fra en hverdag med slappe kone kropper.. FACE it. or stay singel
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #34 Skrevet 18. oktober 2011 Herregud.. Dette er noe samtlige menn har gjort eller gjør. Jeg er mann og har gjort det. Jobber med sikkert 20menn som kikker. Damene er meget sexye og det er lett og drømme seg vekk fra en hverdag med slappe kone kropper.. FACE it. or stay singel Eller du kan "stay singel", som du så fint kaller det. Ikke plag ei dame med å være sammen med henne når du ikke klarer å styre deg.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #35 Skrevet 18. oktober 2011 Han har sittet på jobb og søkt dem opp (søkeord: eskorte+byen vi bor i), så har han ringt til dem mens han har vært på jobb... Spurt hvor mye det koster, hva de gjør, hvor de kan treffes (i følge ham selv). Undres hva arbeidsgiver sier til at han bruker arbeidstiden og jobbens pc/telefon til dette?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2011 #36 Skrevet 18. oktober 2011 Det kom for en dag: han har søkt på, lest om og ringt til eskortejenter og prostituerte. Jeg fant det ut, men da jeg sa at jeg visste det la han seg flat og fortalte at han har store problemer med dette. Han sier han aldri har møtt noen og at han aldri har vært fysisk utro mot meg. Han sier han har søkt dem opp og ringt dem fordi det var spennende. Han har sittet på jobb og søkt dem opp (søkeord: eskorte+byen vi bor i), så har han ringt til dem mens han har vært på jobb... Spurt hvor mye det koster, hva de gjør, hvor de kan treffes (i følge ham selv). Nå har han sagt at han vil til psykolog og at han vil gjøre alt for at vi kan få ting bra igjen. Vi har en turbulent fortid også, han har løyet en del før, men da bare om småting. Vi har akkurat kjøpt oss leilighet sammen og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre... Hva hadde du gjort hvis din samboer hadde søkt på og ringt opp eskortejenter/prostituerte? Jeg ville ha avsluttet forholdet.
TLR Skrevet 3. mars 2023 #37 Skrevet 3. mars 2023 Gjest Gjest_Trist_* skrev (På 2.12.2008 den 8.46): Det kom for en dag: han har søkt på, lest om og ringt til eskortejenter og prostituerte. Jeg fant det ut, men da jeg sa at jeg visste det la han seg flat og fortalte at han har store problemer med dette. Han sier han aldri har møtt noen og at han aldri har vært fysisk utro mot meg. Han sier han har søkt dem opp og ringt dem fordi det var spennende. Han har sittet på jobb og søkt dem opp (søkeord: eskorte+byen vi bor i), så har han ringt til dem mens han har vært på jobb... Spurt hvor mye det koster, hva de gjør, hvor de kan treffes (i følge ham selv). Nå har han sagt at han vil til psykolog og at han vil gjøre alt for at vi kan få ting bra igjen. Vi har en turbulent fortid også, han har løyet en del før, men da bare om småting. Vi har akkurat kjøpt oss leilighet sammen og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre... Hva hadde du gjort hvis din samboer hadde søkt på og ringt opp eskortejenter/prostituerte? Det er ikke godtatt mine øyne. Jeg hadde gått. Han er jo en horekunde? Det er ille i 1
Andro Skrevet 3. mars 2023 #38 Skrevet 3. mars 2023 En person med et slik menneskesyn ville jeg ha rømt fra med en eneste gang. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #39 Skrevet 3. mars 2023 Drar vi opp tråder fra 2008 nå? Har ikke folk nok issues i 2023? 😆 Anonymkode: a6e3d...46d 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #40 Skrevet 3. mars 2023 En mann som har utvekslet sex med andre når han er i et fast forhold med meg uansett betalt eller fritt er et NO GO for meg. Anonymkode: f14e1...5a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå