Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cruella
Skrevet

Er det flere enn meg som følger med på den britiske serien "Kalde føtter"?

Jeg har sett litt til og fra, men så en episode på TV4 i går. Har ikke fått med meg at Rachel døde, blir ikke helt det samme nå...

:cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

HVA?! Dør Rachel?! huff da?

Jeg så den sist den gikk (før jul)? også har jeg sett noen av episodene i reprise nå. Ante ikke at det var flere episoder? Hvorfor dør hun?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun blir påkjørt av en lastebil eller noe sånt. Så ikke den episoden da det skjedde, den i går var fra begravelsen.

Sorry, hvis jeg avslørte noe. Serien er ihvertfall kjempefin.

Lisa-Beth

Gjest Embla s
Skrevet

Ja, absolutt bra serie! Men tV4 sier du... Får ikke inn det jeg :(

Skrevet

Når går den da, på TV4??

Skulle ikke NRK sende fortsettelsen også? Blir det til høsten tro??

Kjempeserie!!

Skrevet

Hva ? Dør hun ?

Jeg har nettopp begynt å se på serien på NRK2..

Syns den er bra, men blir litt kjedelig nå da...

Skrevet

Jeg mener å ha lest at den episoden hvor Rachel dör er den aller siste episoden av Cold Feet ever?

Skrevet
Jeg mener å ha lest at den episoden hvor Rachel dör er den aller siste episoden av Cold Feet ever?

Det stemmer! De ville avslutte serien mens de enda var på topp.

Forferdelig grusom trist episode. De filmet hele 5 endinger av serien hvor en av hovedkarakterene dør. De valgte tilslutt Rachel fordi Helen Baxendale i virkeligheten ville slutte i serien for og få mer tid til familie.

Det går rykter om at noen år frem i tid vil det kanskje bli en "oppdaterings" episode, men tror ikke man skal tro for mye på ryktene...Var mange knuste fans når det var slutt!

:)

Gjest Cruella
Skrevet

Aller siste episode er tirsdag neste uke på TV4. Forrige episode var fra begravelsen - ikke ulykken.

Vet ikke hvor langt serien er kommet på NRK2.

Beklager hvis jeg avslørte at Rachel dør...

Skrevet

F*** heller!!!!! Jeg som har gledet meg til nye episoder til høsten. Blir ikke moro nå, nei........

Skrevet

Nå haer jeg endelig fått begynt å se den serien og så klarer jeg ikke la være å klikke meg inn og får vite viktige ting som skjer om veldig lenge... :sinna:

Gjest Anonymous
Skrevet

Utrolig unødvendig av deg Lisa-beth...Det er en grunn til at jeg ikke kjøper Se&Hør.(der står jo alt som skjer i alle mulige serier..) :x Jeg som hadde gledet meg til de nye episodene!

Skrevet

Hun dør!???!! :o

Faen og!! Jeg som gledet meg til nye episoder på NRK 2 til høsten, og så fikk jeg avslutningen her. Neste gang noen avslører sånne ting, vær så snill å lag en litt klarerer overskrift på tråden, så vi som ikke vil vite kan ligge unna!

loolaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...