Gå til innhold

Glatte gulv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gulvene i huset vårt er kjempeglatte!! Spesiellt flisene, men parketten er også litt glatt. Når jeg kommer hjem til andre merker jeg ikke noe til dette, så det er ikke sokkene som er glatt.

Er det noe jeg har gjort galt eller??

Vi har nettopp flyttet inn, så jeg vet ikke om dette har vært et problem fra før.

Skrevet

Første jeg tenker på er om dere vasker gulvene med altfor mye såpe? Grønnsåpe gjør ihvertfall at det blir temmelig glatt..

Gjest jeanette 2
Skrevet

De er muligens bonet? Undersøk med de du kjøpte, leier av. Kan det hjelpe å vaske med salmiakk? Det fjerner kanskje det øverste glatte laget?

Parkett er veldig glatt når det er nytt. Vi skled rund her noen måneder, før det ble greit, nå vi la nye gulv. Det samme gjelder noen typer fliser.

det eneste som gjorde det litt bedre, var hyppig gulv vask. Det slet ned det glatte litt fortere enn det ellers ville blitt.

Skrevet

Nei, bruker ikke så mye såpe i vannet

Skrevet
De er muligens bonet? Undersøk med de du kjøpte, leier av. Kan det hjelpe å vaske med salmiakk? Det fjerner kanskje det øverste glatte laget?

Parkett er veldig glatt når det er nytt. Vi skled rund her noen måneder, før det ble greit, nå vi la nye gulv. Det samme gjelder noen typer fliser.

det eneste som gjorde det litt bedre, var hyppig gulv vask. Det slet ned det glatte litt fortere enn det ellers ville blitt.

Gulvet er ikke bonet og huset er 9 år gammelt (gulvene det samme)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...