Gjest aangell Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei Det har seg slik at jeg har nettopp kjøpt en nydlig stroppeløs kjole som jeg skal bruke i julen. Det eneste problemet her er at kjolen sklir ned når jeg tar armene opp i luften eller ikke er helt forsiktig med bevegelsene mine. Øvre delen av kjolen er i silke, vet ikke om det har noe med saken å gjøre egentlig, men det er jo et glatt stoff. Vil nødig bruke bh under, siden dette ødelegger looken litt (syns jeg da). Kan ikke kjøpe kjolen i mindre størrelse heller da den er i xs og det er det minste dem har. Vanligvis bruker jeg rundt 75b-c i bh størrelse, vet at det ikke er kjempe store greier, men det er litt i hvertfall Det jeg lurte på er da, hva kan jeg gjøre for at den ikke skal skli ned? Tenkte først på silikon innlegg, sånn at den skal fylles helt ut, men det blir kanskje å se uralistisk ut siden jeg ikke har bh på? Stoppeløs bh er ikke aktuelt heller siden kjolen har lav rygg. Hvis dette har blitt postet før, beklager jeg dette!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Vet det finnes noe som heter kjoletape, men tror dette vil bli ubehagelig å gå med en hel kveld. Kjolen tapes fast til huden. Kanskje du kan sy på silikonbånd på innsiden av kjolen? Du vet sånne som stay-ups har oppe ved kanten som gjør at de ikke sklir ned. Siste alternativ: Sy fast kjolen i BH'n som har "usynlige"/gjennomsiktige stropper
laperla Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Vet det finnes noe som heter kjoletape, men tror dette vil bli ubehagelig å gå med en hel kveld. Kjolen tapes fast til huden. Kanskje du kan sy på silikonbånd på innsiden av kjolen? Du vet sånne som stay-ups har oppe ved kanten som gjør at de ikke sklir ned. Siste alternativ: Sy fast kjolen i BH'n som har "usynlige"/gjennomsiktige stropper Jeg kjøpte en sånn tape i en brudesalong. Fungerer som bare det. Sitter som støpt, selv om det er litt der å ehm holde på plass. Hadde på meg en stroppeløs kjole på julebord, og det gikk overraskende bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå