Gwendolyn Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hva er kjærlighet for dere? Kjærlighet til partneren, det å elske partneren i praksis? Hvordan lever man ut kjærligheten sin, til seg selv og partneren din? Bare lurer, jeg tviler ikke på forholdet mitt, men jeg har ikke akkurat vokst opp i kjærlighet fra barnsben av, så jeg er litt usikker på hvordan jeg kan være kjærlig og god, på en måte... Håper det ikke høres rart ut, men jeg har ikke helt perspektiv på dette området.
Gjest Shady Lady Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Hmmm, vanskelig spørsmål!! For min del trur eg det handlar mykje om den gode, gamle "gjer mot andre det du vil dei skal gjere mot deg". Og rett og slett: gjer partneren din GLAD. Det syns eg er tegn på kjærlighet! Viss kjæresten min har fyrt i ovnen om morgonen før eg står opp, berre for at eg skal sleppe å fryse blir eg veldig glad. Eller viss han har skrapa bilen for meg. Eller viss han leiger ein "jentefilm" som han tenker at eg vil like, utan å tenke på seg sjølv. Ja, det syns eg er kjærlighet Eg prøvar å gjere liknande ting for han. Berre gjere han glad liksom. Så et godt parforhold med mykje kjærlighet handlar for meg om å vere uselviske og snilde mot kvarandre. Vise at ein bryr seg og at ein er glad i kjæresten sin. Meir innvikla treng det ikkje vere trur eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå