Gå til innhold

Lei av sengen

Gjest Gjest_fortvilet_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_fortvilet_*
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i 2 år, han har begynt å bli lei av at vi omtrent bare har sex i sengen.. Han har foreslott både trekant og mer offentlig sex. Trekant etc er ikke akkuratt noe jeg har veldig lyst til, men jeg har sagt at jeg kanskje vil etterhvert. Er ikke klar for noe sånt enda.

Noen som har noen forslag til hvor vi kan ha sex? Tar gjerne imot forslag til stillinger osv!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Bare alle andre steder enn i sengen vel.. i sofaen, på badet, i dusjen, på spisebordet osv.. man trenger ikke krysse store grenser for å få mer spenning inn i sexual livet. ikke gå med på noe du ikke vil, små endringer kan gjøre susen ;)

Gjest Gjest_fortvilet_*
Skrevet

Problemet er vel egentlig at vi har gjort alt det! Men han forventer noe mer.... Og det skal liksom være veldig ofte, sikkert helst heletiden!

Jeg har også mistet selvtillitten min i sengen i det siste.. Derfor er jeg redd for å ødelegge sexlivet vårt helt. Ville egentlig bare ha noen tips til hva JEG kan gjøre...

Gjest WildRider
Skrevet
Problemet er vel egentlig at vi har gjort alt det! Men han forventer noe mer.... Og det skal liksom være veldig ofte, sikkert helst heletiden!

Jeg har også mistet selvtillitten min i sengen i det siste.. Derfor er jeg redd for å ødelegge sexlivet vårt helt. Ville egentlig bare ha noen tips til hva JEG kan gjøre...

Har dere gjort alt som står i den tråden jeg linket til??

Gjest Gjest_fortvilet_*
Skrevet

Nei! haha.. Jeg siktet til den over:)

Gjest WildRider
Skrevet
Nei! haha.. Jeg siktet til den over:)

Ah haha :ler: Ikke at jeg ble frekk og nysgjerrig her, men ja.. Måtte jo spør :fnise:

Tja, for det første vil jeg si at du må ikke gjøre noe du ikke har lyst til eller føler deg sikker på, uansett hvor mye han gnåler og foreslår..! Har du lest kama sutra boken? Eller andre bøker om sexstillinger? Har dere prøvd rollespill? Feks du kler deg ut som sykesøster, han er pasient, han politi og du røver, osv osv.. Ja, mye man kan prøve :)

Gjest Gjest_fortvilet_*
Skrevet

Hehe...

Har brukt en del undertøy siden det er noe begge tenner på.. Ellers ingen rollespill etc.. Tror jeg ville følt meg litt utilpass..

Men jeg tror jeg forklart problemet veldig feil:

Den siste tiden har jeg slitt med mye smerter osv når vi har sex. Dette ødelegger meg både fysisk og psykisk. Det er derfor jeg har mistet selvtillitten... Blir heller ikke like våt som før osv.. I tillegg synes han sexen har blitt kjedelig kanskje fordi vi alltid må starte i misjonær, hvis ikke går det rett og slett ikke pga smertene.. Jeg har jo utrolig lyst å redde sexlivet vårt før det er for sent bare..

Vet egentlig ikke hvilke svar jeg ønsker her.. Deilig å få det ut..

Skrevet
Hehe...

Har brukt en del undertøy siden det er noe begge tenner på.. Ellers ingen rollespill etc.. Tror jeg ville følt meg litt utilpass..

Men jeg tror jeg forklart problemet veldig feil:

Den siste tiden har jeg slitt med mye smerter osv når vi har sex. Dette ødelegger meg både fysisk og psykisk. Det er derfor jeg har mistet selvtillitten... Blir heller ikke like våt som før osv.. I tillegg synes han sexen har blitt kjedelig kanskje fordi vi alltid må starte i misjonær, hvis ikke går det rett og slett ikke pga smertene.. Jeg har jo utrolig lyst å redde sexlivet vårt før det er for sent bare..

Vet egentlig ikke hvilke svar jeg ønsker her.. Deilig å få det ut..

Tror kanskje bare problemet blir verre hvis kjæresten din skal klage over at det er kjedelig, lite variasjon osv. Du får vel ikke mer lyst av det, akkurat? Og da kan det jo hende kroppen jobber litt i mot?

Har du vært hos gynekolog forresten, pga smertene?

Gjest Gjest_fortvilet_*
Skrevet
Har du vært hos gynekolog forresten, pga smertene?

Jeg har fått henvisning fra legen, har ikke ringt enda. Tenkte å gjøre det i morgen.

Tror du har helt rett i det andre også. Han er jo forståelsesfull, men jeg tror ikke han vet hvor mye det faktisk plager meg! Han ber meg bare ta den turen til gynekologen og ikke tenke mer på hva det kan være osv... Når det skal være sagt så har vi et avstandsforhold så blir vanskelig å få snakket om ting ordentlig når vi ikke er med hverandre!

Gjest WildRider
Skrevet

Uff, du må komme deg til en gynekolog og snakke med vedkommende, så du får den hjelpen du trenger for at ting skal bli bra igjen :hug:

Gjest "fortvilet"
Skrevet

Jeg ringe gynekolog i dag.. Fikk beskjed om å sende henvendelsen så skulle de avgjøre hvor alvorlig det var. Normalt er ventetiden 2 mnd!! (Jeg orker ikke vente så lenge på kun et lite svar!) Og hvis jeg sender henvendelsen min får jeg ikke muligheten til å sendt eller prøvd andre steder?

Selv synes jeg henvendelsen er veldig dårlig, det er den samme jeg fikk for 1 og 1/2 år siden hos legen på helsestasjonen. Forklarte ikke noe om problemene omtrent. Fikk iallefall ikke nevnt feks vaginisme!

Hvis jeg drar til fastlegen, vil hun kunne sjekke om jeg har dette? Jeg kvier meg litt for å dra dit, da jeg aldri har vært hos hun! (Fastlegen min er i permisjon, har derfor vikar!) Men jeg vet ikke om jeg hadde likt å dra til hun egentlige fastlegen min heller! Da jeg og mamma deler lege føler jeg dette blir pinlig!

Tror jeg evt kunne fått en bedre henvendelse av fastlegen om jeg nevner feks vaginisme som et problem! Men jeg tror kanskje jeg har vestibulit også....

Gjest WildRider
Skrevet
Jeg ringe gynekolog i dag.. Fikk beskjed om å sende henvendelsen så skulle de avgjøre hvor alvorlig det var. Normalt er ventetiden 2 mnd!! (Jeg orker ikke vente så lenge på kun et lite svar!) Og hvis jeg sender henvendelsen min får jeg ikke muligheten til å sendt eller prøvd andre steder?

Selv synes jeg henvendelsen er veldig dårlig, det er den samme jeg fikk for 1 og 1/2 år siden hos legen på helsestasjonen. Forklarte ikke noe om problemene omtrent. Fikk iallefall ikke nevnt feks vaginisme!

Hvis jeg drar til fastlegen, vil hun kunne sjekke om jeg har dette? Jeg kvier meg litt for å dra dit, da jeg aldri har vært hos hun! (Fastlegen min er i permisjon, har derfor vikar!) Men jeg vet ikke om jeg hadde likt å dra til hun egentlige fastlegen min heller! Da jeg og mamma deler lege føler jeg dette blir pinlig!

Tror jeg evt kunne fått en bedre henvendelse av fastlegen om jeg nevner feks vaginisme som et problem! Men jeg tror kanskje jeg har vestibulit også....

Fastlegen min er den som utfører undersøkelser på meg nedentil, kanskje din fastlege eller en annen lege med erfaring og kunnskap innen gynekologi eller hva jeg skal kalle det, kan hjelpe deg? Så du slipper å vente så lenge?

Gjest "fortvilet"
Skrevet

Ja.. Kanskje jeg burde spørre om det når jeg ringer! Er ikke så nøye hvilken lege jeg får egentlig.. Men bare det er en dame! Føler det er enklere!

Gjest WildRider
Skrevet
Ja.. Kanskje jeg burde spørre om det når jeg ringer! Er ikke så nøye hvilken lege jeg får egentlig.. Men bare det er en dame! Føler det er enklere!

Fastlegen min er en mann, men jeg ber om damer så ofte det er mulighet for det. Syns han er så forbasket hardhendt i blant, damer på kontoret der skjønner oftere hvor følsomt det kan være der nede.. Fastlegen min skulle man tro at gravde etter gull der nede i blant :fnise:

Gjest "fortvilet"
Skrevet

Huff det høres ikke så godt ut!

Jeg har liksom alltid tatt "sex relaterte" problemer på helsestasjon for ungdom! Både fordi det er gratis og fordi jeg føler det er flaut å gå til fastlegen!

Hvorfor må leger skrive så sinnsykt stygt!! Forstår ingenting av hva som står på henvisningen min! Ikke jeg som skal forstå det, men gyn kan umulig forstå det!

Gjest WildRider
Skrevet

ja det er noe med leger og skrivemåten deres. Jeg må alltid få fastlegen min til å oversette for meg før jeg går derfra, og noen ganger hender det at han må tenke litt over det før han sier hva som står der, tror ikke han forstår alt selv en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...