Gå til innhold

Kjenner ingenting

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet

Hei!

Har vært seksuelt aktiv i 3 år, men kjenner absolutt ingen ting der nede under samleie. (Klitoris er da et unntak, men tar lang tid på å komme)

Hadde en type i 1 år, så var veldig veldig trygg på han. Helt avslappet, kåt ++. Men var fortsatt helt følelsesløs, selv om vi kunne holde på i opp til en time. Har forsøkt med glidemiddel, stramme og trene opp skjeden, men er egentlig ikke så mye vits for er veldig trang og liten. Hører overalt om G-punkt orgasmer, multiorgasmer osv, å her kommer jeg å får like mye ut av vaginal penetrering som å spise en pappkjeks :tristbla:

Er det sånn at noen rett og slett bare er født med "døde" nerver der nede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Har vært seksuelt aktiv i 3 år, men kjenner absolutt ingen ting der nede under samleie. (Klitoris er da et unntak, men tar lang tid på å komme)

Hadde en type i 1 år, så var veldig veldig trygg på han. Helt avslappet, kåt ++. Men var fortsatt helt følelsesløs, selv om vi kunne holde på i opp til en time. Har forsøkt med glidemiddel, stramme og trene opp skjeden, men er egentlig ikke så mye vits for er veldig trang og liten. Hører overalt om G-punkt orgasmer, multiorgasmer osv, å her kommer jeg å får like mye ut av vaginal penetrering som å spise en pappkjeks :tristbla:

Er det sånn at noen rett og slett bare er født med "døde" nerver der nede?

hmmm

Skrevet

hei! jeg kjenner heller ikke så mye til det for å være ærlig :(

og kjæresten min har 17 cm så kan ikke skylde på han akkurat. hvis jeg er veldig kåt kan det være deilig, men er aldri nær med å komme. har prøvd å ekspremintere myye selv med dildo og vibrator, men finner liksom ikke de "gode" punktene i skjeden. uansett om jeg øker tempo, minsker tempo, vibrerer, roterer... whatever, så føler jeg like lite. det kan være litt godt men ikke sånn som alle andre snakker om liksom.

så du er ikke den eneste vertfall :klem:

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet
hei! jeg kjenner heller ikke så mye til det for å være ærlig :(

og kjæresten min har 17 cm så kan ikke skylde på han akkurat. hvis jeg er veldig kåt kan det være deilig, men er aldri nær med å komme. har prøvd å ekspremintere myye selv med dildo og vibrator, men finner liksom ikke de "gode" punktene i skjeden. uansett om jeg øker tempo, minsker tempo, vibrerer, roterer... whatever, så føler jeg like lite. det kan være litt godt men ikke sånn som alle andre snakker om liksom.

så du er ikke den eneste vertfall :klem:

Takk for svar:)

har forsøkt vibrator jeg også, syns først det er litt ubehagelig å få den inn siden jeg er så trang, deretter kjenner jeg ingen ting. Tror faktisk skjeden min er den minst følsomme kroppsdelen jeg har. Huff, kjedelig altså, særlig med alt press som er i dag. En av mine beste venninner får vaginal orgasme på 2 min, noe typen hennes er veldig glad for å snakker masse om. Andre venninner av meg sier de er helt avhengig å at det ikke finnes noe bedre. For meg høres det fjernt ut, foretrekker da heller å bli strøket på armen for. eks. Det sier vel sitt.

Er en ny fyr jeg holder på med nå, som er veldig seksuelt aktiv. Var desverre ikke ærlig med han i starten som med han forrige, så later som om jeg syns det er godt, å kommer til å fortsette med det for hans skyld. Blir for dumt å komme med sannheten nå. Men jaja, "godt" det ikke bare er jeg der ute, har aldri møtt eller snakket med noen før nå som ikke syns det er helt fantastisk, så da er jeg ikke helt unormal;)

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

du er ikke den eneste som sakt. jeg vet jeg har følelser nedentil, men finner dem ikke. jeg ble voldtatt for 9 år siden, og det har ødelagt utrolig mye for meg. i en liten mnd så hadde jeg litt følelser. men så nå har jeg det ikke lenger.. jeg vet det har noe ed hvordan jeg har det inni meg. selv om jeg tror jeg slapper av, så gjør ikke kroppen in det. jeg merker at jeg er på vakt og anspenner meg hvis jeg kjenner etter. selv om jeg har verdens beste gutt som jeg skal gifte meg med om 2 mnd.

jeg kan få til å kjenne noe hvis jeg holder på selv en det tar lang lang lang tid, å var 8 år uten å kjenne noe til det å. men så kom det. øving med å slappe av, være tolmodig med meg selv og gi meg tid...

jeg har en drøm om at jeg en dag skal få OPPLEVE sex, å ikke bare registrere at det skjer. at jeg skal få ta del i det, og dele det med den eneste personen jeg elsker:) å det tror jeg på.. men har grått mye mye mye pga jeg føler jeg går glipp av noe såååå fantastisk og som jeg ikke har kontroll på...

stå på! og ikke gi opp!! jeg sier det like mye til meg selv...

Skrevet

Dame med fire barn rekker opp hånden og melder seg inn i klubben :goodbye:

Nå har jeg vært seksuellt aktiv i ca 15 år og ikke en eneste gang har jeg følt lystfølelser av penetrering. Jeg kan bli kåt,men det er i hodet. Kroppen reagerer ikke. Klitoris reagerer ikke,g-punktet mitt har jeg faktisk det siste året fått en liten "reaksjon" av,men den er så liten at det er knapt verd å nevne.

Den som har sex her i huset er min mann. Jeg er mer en "tilskuer" og jeg er helt enig med deg i at å bli klødd på armen kan være mer givende.

Ikke sjelden tar jeg meg i å tenke på alt fra jobbrelaterte ting til svigers mens vi har sex,skjønner du hvor mye kroppen min er med på det som skjer?

Ikke rart at tankene vandrer når kroppen ikke oppfatter at det er godt,kun kjedelig.

Utrolig nok er jeg den med størst sexlyst her i huset og jeg har alltid hatt større sexlyst enn mine partnere. Først nå skjønner jeg hvorfor. Jeg blir aldri mettet, Jeg får aldri nok. Jeg får aldri oppleve klimaks.

At sex blir bedre med årene? Bullshit! Jeg hører mange mener det,men det hjelper ikke meg.

Skrevet

Dårlig bekkenmuskulatur?

Når musklene rundt skjeden ikke er trent, gir det mindre blodfylt kjønn og mindre følelse enn kvinner har i skjeden i utgangspunktet. Dessuten blir orgasmene svakere. Det er jo disse musklene som strammer seg og slapper av når orgasmen intreffer. Når musklene er dårlig trent, blir også orgasmen en slapp opplevelse.

Ikke vet jeg! Men verdt å prøve å trene opp musklene litt? Knipeøvelser kan utføles når som helst og hvor som helst :)

Skrevet

Jeg må ærligtalt si at jeg ikke kan gi noe fasit svar her, men har noen tankter:

Som Fallen sier, ville jeg prøvd å trene opp pc muskelen. Det kan gjøres ved sammentrekkninger av skjeden.

Ellers så er det kanskje en ide og teste ut andre punkter i vagnina som kan enkelt stimuleres med fingere for eksempel. Noe som kalles øvre deepspot (a-punkt) er det veldig mange jenter som reagere positivt på. Det kan også være en tanke og prøve seg mot nedre deepspot som ligger "vegg i vegg" med anus. Det er rett og slett fordi du har flere nerver i anus enn du har inne i vagina.

Et litt rart spørsmål, men hvor stor er tuppen av klitoris på deg? Jo mindre den er, jo mer følsom skal du være (i følge teorien hvertfall). Det finnes mange gode teknikker der ute som eks welcomed method eller White Tiger Tantra. Jeg anbefaler dere å sjekke opp dette.

Håper dette kan hjelpe litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...