Gå til innhold

Ingen flørt...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er nå slik at jeg er en singel jente. Jeg finner ikke noe galt i det. Trives i mitt eget selskap og har mer enn nok å holde på.

MEN så er det slik at en liten del av meg ønsker å ha litt spenning i hverdagen. Er sikker på at mange i min situasjon ønsker det. Saken er bare at miljøet på jobben min ikke byr på flørte muligheter. Det vil si at det er ingen gutter på min alder som jeg kan flørte litt med og ha det gøyt. Det er jo på jobben jeg henger mest. Er vel naturlig å ønske litt spenning der.

Hm.. vi har med andre ord en litt tam hverdag.... bytte jobb? :fnise:

Noen som er i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er singel og selvstendig næringdrivende.

Du kan jo tenke deg hvor lite spenning jeg har! :P

Skulle hatt ei sød sekretær eller noe slikt, det hadde gjort seg.

Hehe..Bare begynne å rekruttere det! :P

Spørs egentlig hva du jobber med, men møter du ingen kvinnelige kunder som du kan flørte med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå slik at jeg er en singel jente. Jeg finner ikke noe galt i det. Trives i mitt eget selskap og har mer enn nok å holde på.

MEN så er det slik at en liten del av meg ønsker å ha litt spenning i hverdagen. Er sikker på at mange i min situasjon ønsker det. Saken er bare at miljøet på jobben min ikke byr på flørte muligheter. Det vil si at det er ingen gutter på min alder som jeg kan flørte litt med og ha det gøyt. Det er jo på jobben jeg henger mest. Er vel naturlig å ønske litt spenning der.

Jeg har det også sånn! Jobber kun med gamle gubber. Tror dessverre de syns det er litt mer stas med meg enn jeg syns med de.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :( Det er kun meg som er singel på jobben, og de gifte jeg kunne flørtet med er alle 15 år eldre enn meg.

Må nok skifte jobb for å få litt mer flørt i hverdagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du flørte på jobb? :klø: Ønsker du å innbille kvinner/menn at du har lyst på dem, eller har følelser for dem, for så å såre dem? Flørting på jobben fører som regel til pinlige situasjoner i etterkant, når flørtingen er ferdig, og i verste fall kan det bli drama og styr.

Kollegaer er det best å holde på venneplanet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flørte kan man jo gjøre alle steder..i bilkø,på butikken,med postmannen osv...nå tenker jeg på uskyldig flørting som piffer opp hverdagen litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du flørte på jobb? :klø: Ønsker du å innbille kvinner/menn at du har lyst på dem, eller har følelser for dem, for så å såre dem? Flørting på jobben fører som regel til pinlige situasjoner i etterkant, når flørtingen er ferdig, og i verste fall kan det bli drama og styr.

Kollegaer er det best å holde på venneplanet. :)

Det spørs hva du legger i det å flørte. For meg trenger ikke flørting å være alvorlig. Det finnes forskjellige måter å flørte på vil jeg tro. Du kan gjerne være uenig. Trenger ikke nødvendigvis ende opp i drama og styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste ikke at alder hadde noe å si for litt uskyldig hverdags flørt... Jobber selv i et mannsdominert miljø, hvor samtlige er mye eldre en meg. Men litt uskyldig flørt har det da blitt. For å være ærlig, flørter heller med disse rolige "gubbene" en de sexfikserte på min egen alder...

Er jo ikke snakk om å lage pinlige situasjoer el... Bare et lett krydder i hverdagen for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste ikke at alder hadde noe å si for litt uskyldig hverdags flørt... Jobber selv i et mannsdominert miljø, hvor samtlige er mye eldre en meg. Men litt uskyldig flørt har det da blitt. For å være ærlig, flørter heller med disse rolige "gubbene" en de sexfikserte på min egen alder...

Er jo ikke snakk om å lage pinlige situasjoer el... Bare et lett krydder i hverdagen for oss alle.

Hvis arbeidsplassen består for det meste av damer, da blir det litt vanskelig å flørte... Enig i at alder ikke alltid har noe å si :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørt i hverdagen er essensielt for en trivelig singeltilværelse!

Men må du absolutt få den på jobben?

Man kan jo ha en liten hverdagsflørt med hvemsomhelst i butikken osv, samt litt mer flørt med folk man faktisk snakker litt med. Det være seg noen venner/bekjente eller folk man møter på byn o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...