Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #41 Skrevet 4. desember 2008 La ut link til den jeg vurderer høyere opp i tråden. Men jeg skal ha en knelang da. Du kan sortere treffene dine etter hvilket land du er i, så ser du fraktkostnadene for norge. Hos den selgeren som TS kjøpte sin kjole fra, står det nederst på siden hva det koster i frakt. Der er det ca 70 pund, og det er ganske dyrt, men kjolen er jo superbillig, så da gjør det ingenting
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #42 Skrevet 4. desember 2008 La ut link til den jeg vurderer høyere opp i tråden. Men jeg skal ha en knelang da. Du kan sortere treffene dine etter hvilket land du er i, så ser du fraktkostnadene for norge. Hos den selgeren som TS kjøpte sin kjole fra, står det nederst på siden hva det koster i frakt. Der er det ca 70 pund, og det er ganske dyrt, men kjolen er jo superbillig, så da gjør det ingenting Mulig jeg spør helt teit nå, men har omtrent aldri vært på ebay, så må jo lære en dag! - Hvor finner jeg ut hvor jeg kan krysse av for at jeg er i Norge? - Når det står buy it now og så feks. 4.89 GBP, betyr det at hele kjolen koster kun nesten 5pund og at jeg kjøper den nå uavhengig av andre bud??
Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #43 Skrevet 4. desember 2008 Hvis du sorterer etter pris +frakt lavest så kommer det opp valg om hvor den skal fraktes Buy it now betyr at du kjøper den til fastpris, uten bud Men frakten kommer jo i tillegg!
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #44 Skrevet 4. desember 2008 Hvis du sorterer etter pris +frakt lavest så kommer det opp valg om hvor den skal fraktes Buy it now betyr at du kjøper den til fastpris, uten bud Men frakten kommer jo i tillegg! Så tålmodig du er med meg hehe Setter stor pris på hjelp!! - Skjønner fortsatt ikke helt hvordan jeg finner frem til frakt.. Har tatt på advanced search, så sortert etter pris lavest. Så måtte jeg fylle inn i en pop up hvor jeg bor. Men frakt detaljene er de samme for det..
Gjest Gjest_brud_* Skrevet 4. desember 2008 #45 Skrevet 4. desember 2008 hei, jeg lurte bare på om alle kjolene blir spesialsydd? har sett på overskriftene på hver kjole og noen står det størrelser, noen står det alle størrelser, noen står det "custom made" er det bare de som det står custom made i overskriften som man kan sende inn helt konkrete mål og ikke bare et samlet mål som f.eks. 12
Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #46 Skrevet 4. desember 2008 Skjønte ikke helt hva du mener. Hva er det du søker etter? Så kan jeg fylle det inn for deg, og det er lettere å skjønner spm når jeg ser det samme vinduet som deg
Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #47 Skrevet 4. desember 2008 hei, jeg lurte bare på om alle kjolene blir spesialsydd? har sett på overskriftene på hver kjole og noen står det størrelser, noen står det alle størrelser, noen står det "custom made" er det bare de som det står custom made i overskriften som man kan sende inn helt konkrete mål og ikke bare et samlet mål som f.eks. 12 Det varierer sikkert fra butikk til butikk. Noen har tatt det med i overskriften, og det er sikkert noen som spesialsyr uten at de har skrivd det i overskriften også. Klikk deg inn på den kjolen du lurer på, og les hva det står der
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #48 Skrevet 4. desember 2008 Skjønte ikke helt hva du mener. Hva er det du søker etter? Så kan jeg fylle det inn for deg, og det er lettere å skjønner spm når jeg ser det samme vinduet som deg Jeg søker generelt etter denne kjolen først og fremst : http://cgi.ebay.com/Evening-Dress-Formal-P...A1%7C240%3A1318 Hva frakten for denne kommer på...?
Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #49 Skrevet 4. desember 2008 Jeg søker generelt etter denne kjolen først og fremst : http://cgi.ebay.com/Evening-Dress-Formal-P...A1%7C240%3A1318 Hva frakten for denne kommer på...? 75 pund for frakt, og 7 pund for forsikring. Hvis du titter litt nedover siden, så står det der
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #50 Skrevet 4. desember 2008 75 pund for frakt, og 7 pund for forsikring. Hvis du titter litt nedover siden, så står det der Hehe, det fant jeg jo hehe Men skjønte ikke at det var spesifikt for Norge, stod nemlig 75 pund for den før jeg fylte inn Norge også..
MiAmore83 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #51 Skrevet 5. desember 2008 Det høres oppløftende ut (At du aldri hadde handlet der,hehe). Kanskje jeg bør prøve? Trenger ikke være en ekte Lilly kjole, gjerne kopi, bare den holder hele feiringen og sitter godt på meg. Hvordan fant du frem til den kjolen du ville ha? Gikk du gjennom alle kjolene? Holder hele feiringen gjør iallefall min! Jeg såg bilde av kjolen i et gammelt bryllupsblad en venninne av meg hadde. (kjolen min er kopi av en MaggieSottoro 2005mod). Jeg likte den sinnsykt godt, men var nyforlova og egentlig ikke på utkik riktig enda. Likevel av nysgjerrighet kikket jeg innom på EBay titt og ofte, og DER, DER var den jo!!! Jeg brukte ca. 10 min å sjekke opp frakt, kostnader og tilbakemeldinger på selgeren før jeg la inn budet mitt. Det var da 17min til auksjonen skulle stenge, og her sitter jeg da med en nydelig kjole til under 1000,- lappen. Hehe
MiAmore83 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #52 Skrevet 5. desember 2008 Det varierer sikkert fra butikk til butikk. Noen har tatt det med i overskriften, og det er sikkert noen som spesialsyr uten at de har skrivd det i overskriften også. Klikk deg inn på den kjolen du lurer på, og les hva det står der Slik jeg oppfatter der har de de fleste kjoler på lager, i standardstørrelser slik som 10, 12, 14 etc. Det de gjorde med min var nok sikkert å ta utgangspunktet i en som allerede var laget, og endret den ihht til mine mål. Jeg greier ikke å se at det er de de har gjort, for kjolen er foret innvendig også, men det må da være slik det foregår siden det gikk så kjapt Så, du kan altså bestille standardstørrelse som du lurer på, eller du kan få den etter dine mål slik som jeg valgte å gjøre. Valgte også snøring i ryggen istedenfor glidelås, slik at jeg har enda flere justeringsmuligheter.
KittyBambi Skrevet 6. desember 2008 #53 Skrevet 6. desember 2008 Holder hele feiringen gjør iallefall min! Jeg såg bilde av kjolen i et gammelt bryllupsblad en venninne av meg hadde. (kjolen min er kopi av en MaggieSottoro 2005mod). Jeg likte den sinnsykt godt, men var nyforlova og egentlig ikke på utkik riktig enda. Likevel av nysgjerrighet kikket jeg innom på EBay titt og ofte, og DER, DER var den jo!!! Jeg brukte ca. 10 min å sjekke opp frakt, kostnader og tilbakemeldinger på selgeren før jeg la inn budet mitt. Det var da 17min til auksjonen skulle stenge, og her sitter jeg da med en nydelig kjole til under 1000,- lappen. Hehe Så gøy, gratulerer med kjole! Jeg har faktisk lagt inn bud, men et døgn til den slutter, så blir spennende med både budrunden og om jeg får kjolen.. Tenkte at uansett var det verdt å prøve
MiAmore83 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #54 Skrevet 7. desember 2008 Så gøy, gratulerer med kjole! Jeg har faktisk lagt inn bud, men et døgn til den slutter, så blir spennende med både budrunden og om jeg får kjolen.. Tenkte at uansett var det verdt å prøve Nå er vi spente, ble det kjole på deg??
Gjest Pupsilure Skrevet 7. desember 2008 #55 Skrevet 7. desember 2008 Fulgte det med underskjørt på kjolen din? Eller var det sydd inn, på en måte?
Gjest Pupsilure Skrevet 7. desember 2008 #56 Skrevet 7. desember 2008 Fulgte det med underskjørt på kjolen din? Eller var det sydd inn, på en måte? Fant svaret selv, det stod jo at petticoat ikke følger med....
Christal Skrevet 7. desember 2008 #57 Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer så mye med flott kjole MiAmore83 og så super at du er fornøyd med den. Har vært inne på siden til jinsenianhua58 og tittet og har funnet ut at jeg skal jammen kjøpe meg en kopi kjole selv.. hihi og er jeg ikke fornøyd, ja, så kostet det meg nesten ingenting.. Her er kjolen jeg tenkte på: Prinsessekjole By the way, syns jeg har sett kjolen en eller annen plass før, noen som vet hvem som har originalen?
MiAmore83 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #58 Skrevet 7. desember 2008 Underskjørt og alt annet tilbehør fulgte ikke med nei Jeg skal ut på shopping!! Jeg må si det er utrolig gøy å høre at dere andre også tar sjansen! Ja som du sier Christal, det er iallefall verdt et forsøk fordi 1000,- er ikke mye i disse dager og iallefall når det kommer til at du kanskje blir superførnøyd! Jeg kikket faktisk også på denne kjolen du har lyst på, men jeg turte faktisk ikke grunnet det enerome skjørtet og slepet. Ser for meg at det blir strevsom en hel dag, hehe -Men, den er nyydelig!!
Christal Skrevet 7. desember 2008 #59 Skrevet 7. desember 2008 Strevsomg ja - tungt og sikkert veldig upraktisk MEN som en sier: en må lide for skjønnheten Hadde egentlig funnet en annen kjole, med rødt slep, men det var noe som sa til meg at denne passet bedre i forhold til min kropp - kan skjule mer skvanker og så vil mannen så gjerne ha på seg sjakett og det vil passe bedre til denne kjolen enn til den andre med rødt slep. Spennende, sitter på ebay nå og lurer på å trykke på buy now
Christal Skrevet 7. desember 2008 #60 Skrevet 7. desember 2008 Nå er kjolen på ebay, trykket på, betalt og mine mål er sendt. Gud så spennende! Håper jeg blir like fornøyd som deg MiAmore83 Nå er det bare å sette seg ned å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå