Gjest g Skrevet 2. desember 2008 #21 Skrevet 2. desember 2008 Kunne du forklart litt hvordan prosessen var? ser det ligger en del kjoler ute hos denne selgeren, der det står at de går ut om f.eks 17 timer, til f.eks. 7.26 dollar? Lurer bare litt på hvordan detaljene rundt det er? gav du mål i cm?
KittyBambi Skrevet 3. desember 2008 #22 Skrevet 3. desember 2008 Ikke fått hjelp til snøringa i ryggen enda så det får bli fabrikkbildet. Det er kun modellen inni som er annerledes Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Jeg ser ikke kjolebildet....
MiAmore83 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #23 Skrevet 3. desember 2008 Først må du registrere deg på Ebay. Jeg er også registrert på PayPal, slik at sikker betalingsmåte er garantert. Jeg la inn bud på kjolen (ja f.eks 7.26dollar). Fulgte med på budrunden når det nærmet seg utløp, og vant med mitt første bud Du får da mail om at du har vunnet, og like etterpå fikk jeg mail fra selger. De sendte meg måleskjema og fargekart. Jeg sendte i retur mine mål i cm, og hvilken farge jeg ønsket. Et par mailer frem og tilbake for å forsikre hverandre om at vi begge mente det samme. Noe dårlig engelsk kan oppstå, men det gikk veldig fint. Jeg betalte for kjolen og fikk tilbakemelding på at de hadde mottatt. Da ble kjolen sydd, og sendt meg. Hadde den i løpet av en mnd Kunne du forklart litt hvordan prosessen var? ser det ligger en del kjoler ute hos denne selgeren, der det står at de går ut om f.eks 17 timer, til f.eks. 7.26 dollar? Lurer bare litt på hvordan detaljene rundt det er? gav du mål i cm?
Gjest Pupsilure Skrevet 3. desember 2008 #24 Skrevet 3. desember 2008 eBay er genialt Men det var forholdsvis dyr frakt, ikke sant? Selv om det totalt sett ble kjempebillig
MiAmore83 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #25 Skrevet 3. desember 2008 Ja frakten på min kjole kom vel på halve beløpet ca. Kan finne ut eksakt om det er interessant. Likevel er det jo svinbillig spør du meg! Sjansen var verdt det for å si det sånn
Gjest Pupsilure Skrevet 3. desember 2008 #26 Skrevet 3. desember 2008 Ja, takk, vil gjerne vite det Gikk det greit med toll/moms eller måtte du betale det? Ja, det er sinnsykt billig Hvis de har en kort en, skal jeg vurdere å bestille der. Har tittet litt i butikken. Og kvaliteten var helt bra?
MiAmore83 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #27 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Kvalieten er helt flott spør du meg. Venninnene mine syntes også det når de fikk se den i går.. Ellers ba jeg de skrive på pakken at dette er en gave, da slapp jeg å betale både toll og moms! Klippet fra mail: Subtotal: GBP 4.88 Shipping and handling via Sellers Standard International Rate: GBP 72.00 Shipping insurance (required): GBP 5.00 Total: GBP 81.88 Edit: i dag er dette omregnet til norske kroner 864,48,- Endret 4. desember 2008 av MiAmore83
Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #28 Skrevet 4. desember 2008 Jeg tror man slipper toll/moms uansett når det er frakten som koster over 200 kr og ikke kjolen. Jeg har funnet en kjole der som jeg liker Eller, fant veldig mange, men jeg må ha den litt kort. Har sendt mail og spurt om det går an å få den i knelengde, og er spent på svaret
MiAmore83 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #29 Skrevet 4. desember 2008 Det tror jeg nok at du kan få, de er veldig behjelpelige Iallefall min oppfatning! Masse lykke til! Kan vi få se kjolen du tenker på å få avkortet? *spennende*
Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #30 Skrevet 4. desember 2008 Her er den Men jeg vil ha en annen farge på den. Hvilken farge valgte du?
MiAmore83 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #31 Skrevet 4. desember 2008 Den ser jeg for meg kan bli fiin ja! Jeg endret også fargen min og jeg har valgt ivory. Litt lengre ned på siden hvor du fant kjolen skal det finner fargekart, om ikke sender de det til deg ved bestilling eller forespørsel.
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #32 Skrevet 4. desember 2008 Kan man finne Lilly kjoler på ebay også? Synes de kjolene er veldig fine.. Vil dere anbefale å prøve en kjole i butikk først, så se på ebay om de selger den der? Har aldri handlet noe på ebay, så syns det er litt ekkelt.. Har ikke oversikt og er redd jeg gjør det på feil måte..
MiAmore83 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #33 Skrevet 4. desember 2008 EKTE Lilly kjoler finner du nok ikke på EBay, iallefall ikke til min pris. Jeg fant ut nnå i dag at min er en MaggieSottoro kopi Selv hadde jeg aldri verken prøvd brudekjole før, eller handlet på EBay, hehe. Hva kan du gjøre feil? Det eneste du risikrerer er jo at du ikke blir helt fornøyd med kjolen din om den ikke er som forventet.
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #34 Skrevet 4. desember 2008 EKTE Lilly kjoler finner du nok ikke på EBay, iallefall ikke til min pris. Jeg fant ut nnå i dag at min er en MaggieSottoro kopi Selv hadde jeg aldri verken prøvd brudekjole før, eller handlet på EBay, hehe. Hva kan du gjøre feil? Det eneste du risikrerer er jo at du ikke blir helt fornøyd med kjolen din om den ikke er som forventet. Det høres oppløftende ut (At du aldri hadde handlet der,hehe). Kanskje jeg bør prøve? Trenger ikke være en ekte Lilly kjole, gjerne kopi, bare den holder hele feiringen og sitter godt på meg. Hvordan fant du frem til den kjolen du ville ha? Gikk du gjennom alle kjolene?
Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #35 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har handlet masse på ebay, og det er ikke skummelt Registrer deg, og lag en paypal konto. Vær kritisk til hvem du kjøper av, sjekk feedback, og sjekk hva frakten koster. Bare spør hvis du lurer på noe
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #36 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har handlet masse på ebay, og det er ikke skummelt Registrer deg, og lag en paypal konto. Vær kritisk til hvem du kjøper av, sjekk feedback, og sjekk hva frakten koster. Bare spør hvis du lurer på noe Tusen takk Jeg sitter og ser gjennom alle brudekjolene på ebay nå.. Finner igrunn ingen jeg kan tenke meg å kjøpe (foreløpig hvertfall).. Hvordan sjekker jeg feedbacken forresten?
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #37 Skrevet 4. desember 2008 Tusen takk Jeg sitter og ser gjennom alle brudekjolene på ebay nå.. Finner igrunn ingen jeg kan tenke meg å kjøpe (foreløpig hvertfall).. Hvordan sjekker jeg feedbacken forresten? Never mind - fant feedbacken Titter og titter, men er så redd for at den ikke skal sitte bra, ikke være riktig.. Noen av bildene viser bare fremsiden på kjolen og jeg har jo ønsker om hvordan jeg vil ryggen skal være også.. Vanskelig det her!
Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #38 Skrevet 4. desember 2008 Her finner du alle kjolene til selgeren som TS handlet av, og som jeg vurderer
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #39 Skrevet 4. desember 2008 Her finner du alle kjolene til selgeren som TS handlet av, og som jeg vurderer Tusen takk Ser på siden nå Hvilken kjole vurderer du?
KittyBambi Skrevet 4. desember 2008 #40 Skrevet 4. desember 2008 Tusen takk Ser på siden nå Hvilken kjole vurderer du? Skjønner ikke helt det shipping greiene.. Prisen og hvilke land som koster hva osv.. Hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå