Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Film fyren mens han holder på, så viser du han det etterpå og spør om han synes det ser lekkert ut.
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Er han klar over det selv, da? Har lest ett sted at folk som gjør slikt, er gjerne som neglebitere, ikke alltid de er klar over hva de gjør..
mabje Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Endret 3. desember 2008 av mabje
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hm... det var en tøff nøtt, finnes det måter å si det skånsomt på?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Trenger vel ikke å lage tråd på kg for dette, er jo bare til å si det rett ut til ham.
Gjest gjeste_jente Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Hvis du ikke kan si sånne ting rett ut, så har dere et rart forhold.. Snakk rett fra levra: "Jeg syns faktisk det er grådig ekkelt at du spiser busene dine!" Jeg tør ikke tenke på om dere kliner engang.. det må hvertfall være ekkelt å drive å kline med en som suger på busene sine..
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Be han om å skjerpe seg og vokse opp. Voksne mennesker sitter ikke og graver seg i nesen foran hverandre! ÆSJ! Og du.. si det på en måte som viser at du faktisk mener det. Ikke gå rundt grøten, eller prøv å si det på en "snill" måte, slik så mange kvinner ofte gjør. Si det rett frem, brutalt og aggressivt. Be han skjerpe seg, eller ta konsekvensene som følger av at du finner han ekkel.
Gjest Bond Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Phaedra Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Dytt bort hånda hans når den er på vei inn i munnen hans? Så vet han at du har "tatt" ham, og forhåpentligvis blir flau og går og vasker seg på badet Gjennta dette til han slutter? Vanskelig å tenke ut noen løsning på dette
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 Ah, nå kom jeg på noe smart. Smør inn neglene og fingertuppene hans med Go'Negl. Da lover jeg deg han ikke putter dem i munnen igjen, jeg brukte det for å slutte å bite negler, skal love deg det smaker crap
Kamikatze Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Sett fram et fat med cheesecrackers, som han kan spise til. Og et glass øl....
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #13 Skrevet 2. desember 2008 Gjør det samme mens han ser på og plant tungen din rett i munnen hans 10 sekunder senere. Når han så sier ;æsjj , sier du;......!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå