Gå til innhold

HJELP!Noen som har kreative tips til bryllupsfeiring?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maria86_*
Skrevet

Håper noen er kreative og kan hjelpe meg!! :-)

Jeg trenger tips til hvordan vår bryllupsfeiring skal bli et minne uten å gjøre det på den tradisjonelle måten.... Foreldrene til min forlovede er skilte, og vi prøver å få til et bryllup uten at noen skal føle seg utilpass! Blir de det, så blir vi det. Å da blir ikke dagen slik vi vil..... Jeg vil at det skal feires, og ikke bare en svipptur innom rådhuset.

Noen som har noen tips om hvordan man kan gjøre det da? Vil gjerne høre hvordan andre har gjort det når en/begge foreldrene er skilte og ikke er så veldig "gira" på å være i samme rom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil bare si at dere har min medfølelse. Min mor er skilt to ganger, og både min far (første mann), min stefar og hennes nåværende kjæreste vil komme i bryllupet. De lager heldigvis ingen problemer, men jeg synes det er utrolig leit for de som har skilte foreldre som ikke er like flinke til å ta hensyn/oppføre seg voksent/skjule følelsene sine/kommer overens, og som derfor må ta hensyn til det. Dersom dere planlegger et litt større bryllup tror jeg ikke det vil bli et problem å ha alle der. Hva med å plassere de langt fra hverandre ved bordet, og snakke med begge to på forhånd, hvor dere forklarer at dere ønsker at alle skal ha det fint på dagen deres, og om dette vil kunne fungere for dem? Uff, dette ble et dårlig svar. Jeg håper dere finner en løsning som dere blir fornøyde med alle sammen:) Gratulerer med forlovelsen, og kos dere med bryllupsplanleggingen.

Endret av Sort Pastill
Gjest Gjest_Maria86_*
Skrevet

Takk, jeg har begynt å skjønne hvordan det er nå. Mine foreldre har vært gift i snart 30 år og ingen i vår familie er skilte så jeg har ingen erfaring med det.

Det er veldig kjedelig når foreldre skal ødelegge en så fin dag, og derfor trenger jeg tips til hvordan vi kan feire denne dagen så vi har noe å se tilbake til. Utlandet, tema tur eller noe i den duren... Noen som har gjort noe som er litt utenom det vanlige??

Skrevet

Dere kan jo ta en titt på denne nettsiden for utradisjonelle tips...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...