Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er nå på dag 31 av min syklus! Og fortsatt ingen mens.... Er dette normalt?? Hørte normale sykluser er mellom 28-31 dager. Jeg sverger at jeg så EL slim 17. November, 14 dager siden. Men 5 dager før det hadde jeg noen stikk i ene siden som jeg trodde var eggløsningssmerter. Hva kan være mest rett? Kan man ha stikk i eggledere noen dager før eggløsning, eller er dette tull? Har hatt murringer i underlivet for 4 dager siden og litt fram til idag. Kan man ha murringer i underlivet så lenge før mens? Noen som har erfaringer? Jeg var pille misbruker (p piller + angrepiller) i flere år nå, og har kun hatt en mensen etter det. Så har dessverre null peiling:-(
NemoLinn Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg er nå på dag 31 av min syklus! Og fortsatt ingen mens.... Er dette normalt?? Hørte normale sykluser er mellom 28-31 dager. Jeg sverger at jeg så EL slim 17. November, 14 dager siden. Men 5 dager før det hadde jeg noen stikk i ene siden som jeg trodde var eggløsningssmerter. Hva kan være mest rett? Kan man ha stikk i eggledere noen dager før eggløsning, eller er dette tull? Har hatt murringer i underlivet for 4 dager siden og litt fram til idag. Kan man ha murringer i underlivet så lenge før mens? Noen som har erfaringer? Jeg var pille misbruker (p piller + angrepiller) i flere år nå, og har kun hatt en mensen etter det. Så har dessverre null peiling:-( Sykluslengder varierer fra person til person. Noen har syklus på mindre enn 28 dager, andre har sykluser på 40 dager og andre mer. Noen merker nok EL bedre enn andre, så de stikningene du har hatt kan godt være det du har kjent. Murringer dager før mensen er også normalt.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Takk for respons! Vel, nå er det dag 32! Isåfall kan jeg umulig ha hatt EL 12 eller 17 November... For det er over 14 dager siden. Kan man ha EL uten å få mensen etterpå eller? Og kan det gå mer enn 14 dager mellom EL og mensen? For hørte dette skulle være akkurat 14 dager så og si alltid mellom disse! Tok også en graviditetstest imorges, men negativ...Uansett bruker vi bare hopp av i svingen, så er ikke direkte prøvere. Så lurte jeg på om det er noen som vet om man kan se EL slim før man har EL? Kommer EL slim før eller etter EL?? Eller når den pågår? Uff, det er frustrerende å være kvinne:-)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Har også begynt å få ømme brystvorter og mensmurring i en uke nå...:-( Har hatt ømme bryst før EL tidligere da. Siden jeg alt har tatt en graviditetstest, er det uaktuelt med graviditet eller?
NemoLinn Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Mensen kommer ikke alltid 14 dager etter mensen nei. Kroppen er nok litt mer finurlig enn at det akkurat går så og så mange dager. Kan ta lengre tid før mensen kommer. Når det kommer til EL slim synes jeg det egentlig er et dårlig redskap. Men det kan være for meg da. Jeg syntes aldri jeg hadde spesielt med EL slim når påvist EL, men vi ble gravide likevel. Hvis du vil vite når du har EL, så anbefaler jeg deg å bruke EL tester. Da vil du få en god indikasjon på om du har EL eller ikke og når den er.
Gjest puella Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Mensen kommer ikke alltid 14 dager etter mensen nei. Kroppen er nok litt mer finurlig enn at det akkurat går så og så mange dager. Kan ta lengre tid før mensen kommer. Når det kommer til EL slim synes jeg det egentlig er et dårlig redskap. Men det kan være for meg da. Jeg syntes aldri jeg hadde spesielt med EL slim når påvist EL, men vi ble gravide likevel. Hvis du vil vite når du har EL, så anbefaler jeg deg å bruke EL tester. Da vil du få en god indikasjon på om du har EL eller ikke og når den er. Ja, kan jo hende at jeg bommet med mine bergeninger, at jeg så EL slim og de stikkene i sidene. Pleier nemlig egentilig ikke ha EL smerter til vanlig så... Men det hendte EN gang at jeg hadde grusomme stikk i sidene da jeg sluttet på p-piller, men da sa legen at at syklusen kan ta litt tid å komme tilbake til normalen igjen. Så kan jo være at den angrepillen i høst er litt skyldig? Tenker å bli prøvere neste høst vi, så da kan jeg jo kjøpe de der EL testene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå