S85 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg elsker å bruke neglelakk, men bruker det sjelden fordi det aldri blir fint. den ytterste millimeteren forsvinner etter en halv dag og det er nesten umulig å legge to lag som ikke blir ødelagt, og jeg er lei av å sitte å la det tørke i nesten en time. Hvis man f.eks legger et tykt lag så er det stor fare for at det blir skarper fordi det aldri tørker godt nok. Er det noen som har noen råd ang hvordan gjøre det bra?
laperla Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg elsker å bruke neglelakk, men bruker det sjelden fordi det aldri blir fint. den ytterste millimeteren forsvinner etter en halv dag og det er nesten umulig å legge to lag som ikke blir ødelagt, og jeg er lei av å sitte å la det tørke i nesten en time. Hvis man f.eks legger et tykt lag så er det stor fare for at det blir skarper fordi det aldri tørker godt nok. Er det noen som har noen råd ang hvordan gjøre det bra? Jeg har forelska meg i den her fra OPI. Funker som bare det. Også avslutter jeg alltid med et lag med topcoat. Har sett på den samme siden at det finnes en topcoat og Rapidry i en. Den skal jeg prøve når den flaska jeg har er tom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå