Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Noen meglere er tydeligvis ikke redde for å bli satt på bar bakke. I går fant jeg endelig en flott bolig og skyndte meg å sende både e-post og å velge knappen for "bestill prospekt". Dermed har megler mottatt 2 henvendelser fra meg. I dag var skuffelsen stor da jeg åpner e-posten min og får mail fra en anonym e-post adresse (med firmalogo bak) - og i signaturet står det bare fra administrator. De kunne opplyse om at salgsoppgaven ikke var klar- men at jeg ville bli kontaktet med en gang den var det. Jeg har ventet spent i dag, og sjekket e-posten titt og ofte. Nå tok jeg meg en liten tur på finn - og tror du ikke huset jeg har drømt om har hatt visning i dag? Og ikke lenger enn en liten halvtime! Jeg kan ikke skjønne at de kan bestemme seg for en visning på en halv dag (sto ingenting om visning i annonsen i går)- og i tillegg ikke informerer en potensiell kunde som virkelig har vist sin interesse? Det kan da ikke være SÅ vanskelig å følge opp kundene sine??? Forbanna uprofesjonelle firma, jeg har sendt dem en e-post (som først kom i retur da jeg prøve e-posten til "administratoren" som skrev til meg før i dag. Håper virkelig dette var et engangstilfelle!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Det hender faktisk at de har visning før de har ferdig prospektet. Siden du ba om prospekt, så kunne de jo ikke sende det til deg før det var ferdig? Det er ikke som om de har prøvd å holde deg vekke fra visningen her, de hadde vel bare ikke prospekt å sende til deg.
nettvenninnen Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Omtrent det samme har hendt med meg også! På et hus jeg var villig til å strekke meg langt for å få. Bare at jeg skrev en mail til megler om å si fra når det var visning. Hørte ingenting. Og mens jeg ventet på mail fikset jeg finansieringen min fra banken. Ventet i to dager før jeg ringte til megler - og fikk til beskjed om at det hadde vært visning dagen etter at jeg skrev mail - og at huset ble solgt samme dagen jeg ringte!! Jeg ringte da til tidligere huseier. Fortalte saken. Og han følte seg også snytt. For de hadde vært nødt til å ta en hurtig avgjørelse. Det var kun EN person på visning. Og vedkommende hadde fått huset for 250 000 kroner under utropsprisen! Nå har jeg fått et annet hus, men jeg er fortsatt sur for det som hendte. Han som solgte følte seg "lurt" han også.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Omtrent det samme har hendt med meg også! På et hus jeg var villig til å strekke meg langt for å få. Bare at jeg skrev en mail til megler om å si fra når det var visning. Hørte ingenting. Og mens jeg ventet på mail fikset jeg finansieringen min fra banken. Ventet i to dager før jeg ringte til megler - og fikk til beskjed om at det hadde vært visning dagen etter at jeg skrev mail - og at huset ble solgt samme dagen jeg ringte!! Jeg ringte da til tidligere huseier. Fortalte saken. Og han følte seg også snytt. For de hadde vært nødt til å ta en hurtig avgjørelse. Det var kun EN person på visning. Og vedkommende hadde fått huset for 250 000 kroner under utropsprisen! Nå har jeg fått et annet hus, men jeg er fortsatt sur for det som hendte. Han som solgte følte seg "lurt" han også. Takk for din historie. Jeg tenker at her kan også eier føle seg snytt. Men men, vi får nå se-kanskje kom det ingen på visning og i så fall er jo sjangsene mine ennå gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå