Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt julegave til kjæresten og meg selv i dag-

Billetter til Brødrene Karamasov på Nasjonalteateret i februar. Kjenner allerede nå at jeg gleder meg veldig!

Er det flere som skal se oppsetningen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Nope men jeg håper du har lest boken fra før. Vist ikke les boken først

Skrevet

Boka ligger klar (det har den gjort en stund- men nå rykker den frem i køen)!

Må bare bli litt mindre forkjøla i topplokket her før jeg kaster meg igang med den, bomull i topplokket funker ikke med Fjodor!

Kjæresten har allerede lest den.

Gjest Brødrene Karamasov!!&#33
Skrevet

Min favorittbok!

Nei dette må jeg få med meg!

Håper det er billetter igjen!:)

Skrevet

Det var i allefall godt igjen med billetter på mandag! Dog ikke til de første dagene- der var det utsolgt.

Selv fikk vi billetter til en lørdag helt på midten, 1.rad 1.balkong!

Men tipser deg om å ringe til Nasjonalteaterets billettservice- jeg tok først en nettbestillig- fikk 1.balkong, 2. rad ute på kanten- men siden jeg ikke hadde med meg nettbank-kodebrikken, fikk jeg ikke betalt umiddelbart. Derfor ringte jeg- og fikk mye bedre plassering til samme pris (ca 300.- pr bill).

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Min favorittbok!

Nei dette må jeg få med meg!

Håper det er billetter igjen!:)

Ja det er en fantastisk bok. Selv om jeg mener at Spilleren og Idioten som også er skrevet av Dostojevskij er bedre

Skrevet

Total avsporing men; Dæven Cederic! Hadde det ikke vært for din facinasjon av tsarfamilien hadde jeg nesten trodd at du var "kjærsten" som hadde laget seg profil her.... Du dukker jo opp i "alle" tråder jeg er innom av historisk/politisk interesse...

Hmmmm, nesten så jeg vurderte om jeg måtte slette "julegave til kjæreste/mann"-svaret mitt....

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Total avsporing men; Dæven Cederic! Hadde det ikke vært for din facinasjon av tsarfamilien hadde jeg nesten trodd at du var "kjærsten" som hadde laget seg profil her.... Du dukker jo opp i "alle" tråder jeg er innom av historisk/politisk interesse...

Hmmmm, nesten så jeg vurderte om jeg måtte slette "julegave til kjæreste/mann"-svaret mitt....

Vel vær trygg jeg er ikke din kjæreste. Av en grunn siden jeg er singel

Skrevet

Brødrene Karamasov er en kjedelig dritt bok. Tidenes dårligste bok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...