Hinata Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hva er råmelk? Er det kumelk? Hvis du mener slik som er i halstabletter så er det kumelk ja.. Råmelk er den første melka som kommer når man føder, så mennesker har det også.. Denne melka er ekstra næringsrik
wave Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Råmelk kalles også Colostrum, og er veldig rik på antistoffer. Et annet navn (brukes i USA) er Transfer Factor. Det menes da med at du kan "oppgradere" immunforsvaret ved å "overføre /transfer" kompleks immun-informasjon til ditt eget immunforsvar. Colostrum anbefales ofte som ledd i behandlingen av CFS / tretthetssyndrom, fordi det vistnok er effektivt mot mycotoxiner, en liten og vrien type bakterier som ofte er en del av slike symptomkomplekser. Jeg fant en fin nettside i UK som selger Colostrum i pakker til under 200 kr. Fikk den rett hjem i postkassa. Send meg en PM så kan jeg dele adressen. Håpløst å bestille slike ting fra USA, men fra UK funker fint. Colostrum får en jo også fra brystmelk, så for babyene er dette er viktig del av hvordan immunforsvaret utvikles. >wave Endret 1. desember 2008 av wave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå