Gå til innhold

Hva synes du om disse herrefrisyrene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si hva som kommer til å kle deg best, men jeg må si den siste. Selv om ingen av de var helt min smak..

Gjest WildRider
Skrevet

Hm.... MÅ jeg velge, blir det den siste. Ellers var ingen av dem spess fine. Men det kommer jo veldig an på ditt ansikt og hva som kler deg også, så vanskelig å dømme :)

Skrevet

Jeg synes heller ikke de var noe fine. Det blir litt for vestkant for min smak, men så liker jeg barske menn også da. :rødme:

Skrevet
I såfall, nr 1 eller nr 3 tenker jeg.. Hva syns du selv?

ts

kanskje mest nummer 1 men likte også 2 og 3.

Har litt mer krøller enn nummer 1 da og hår blir litt slitt.

Derfor trenger jeg backup frisyre. 2 og 3 var fine backuper

Skrevet
Er litt usikker på hvordan jeg vil se ut på håret.

http://www.menshairstyles.net/v/man-long-h...jv_07f.jpg.html

http://www.menshairstyles.net/v/mens-mediu...c-51-1.jpg.html

http://www.imdb.com/media/rm1690211328/nm1374980

(og nei jeg vil ikke se ut som han her, bare håret hans!)

Syns de frisyrene var fine jeg da. I motsetning til de andre her, men. *Smiler*

Bilde nr. 1 og 3 hadde jeg mest sansen for.

Hva med å ta med deg disse bildene til en frisør og høre hva hun/han har å si om saken?

Skrevet (endret)

Nummer 3 er helt grusom hvis ikke du er Chuck Bass eller prøver å tiltrekke deg jenter med vestkantsveis og er rundt 19 år.

Endret av Glynis
Skrevet

Ts

Hvorfor sier alle at disse frisyrene er så vestkant??? Synes de bare er helt vanlige enkle fine frisyrer jeg.

Skrevet

Enig med de fleste andre her. Jeg tåler rett og slett ikke vestkantsfrisyre på gutter :P Liker passe kort hår, gjerne med litt gele, men man må jo få velge selv.

Kan jo godt hende du kler lengre hår, men skal jeg velge, så måtte det vært nr 3.

Skrevet
Enig med de fleste andre her. Jeg tåler rett og slett ikke vestkantsfrisyre på gutter :P Liker passe kort hår, gjerne med litt gele, men man må jo få velge selv.

Kan jo godt hende du kler lengre hår, men skal jeg velge, så måtte det vært nr 3.

ts

Er denne bra nok da?

Skrevet
Ts

Hvorfor sier alle at disse frisyrene er så vestkant??? Synes de bare er helt vanlige enkle fine frisyrer jeg.

Det er vel heller slik at du ikke synes at de er vestkantfrisyrer fordi du er en vestkantsjel. ;)

Skrevet

Den siste du la til var jo like ille, bare 'eldre'.

Må du absolutt ha skill?

Jeg liker bedre frisyrer uten skill, sånn som denne (dårlig bilde av ham, stakkars, men jeg måtte bare søke opp den første kjendisen med hår uten skill jeg kom på)

Gjest Gjest_nessie_*
Skrevet

Jeg likte både 2 og 3:)

synes absolutt ikke de er vestkantfrisyrer.

Vestkant er noe med hele stilen. Både klær, hår og oppførsel.

Synes du skal velge den stilen som du trives med, og som du synes er fin!

Glem hva alle andre synes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...