Gå til innhold

30 days eller nutrilett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en del fett rundt magen og vil gjerne ned 3 kilo i vekt. Jeg har lest litt rundt å hørt mye positivt om både 30 days og nutrilett, men jeg er usikker på hva jeg bør velge ? Hva synes dere jeg bør velge når det gjelder å få bort litt magefett og ned noen kilo?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann på 43
Skrevet

Det går ikke ann bare å bli kvitt magefett og kurene virker ikke på lang sikt.

Spis litt sunnere og vær mer aktiv. Det er det eneste som fungerer.

Skrevet

Heia,det hjelper der og da men du går rett opp igjen så fort du slutter.Slanking nytter ikke men livstilendring må til..Alt slankemiddler og kurer virker hvis man tar det for alltid for å si det sånn men det er jo umulig så det som hjelper, er og legge en livstil du kan leve med..

Skrevet

Om du spiser knekkebrød med pålegg til lunsj, nutrilettbar, eller salat har INGENTING å si for vektnedgangen, så lenge kaloriinnholdet er det samme.

Og at du går opp igjen med en gang etterpå er tull og tøys. Selvsagt går du opp igjen dersom du går tilbake til å spise mye og feil, men det går faktisk an å gå over til å spise normal sunn mat etter at du er ferdig å slanke deg.

Jeg spiser nutrilett til lunsj. Til frokost spiser jeg noka. Til kvelds spiser jeg ofte noka, men bytter av og til ut med ett lite måltid på 2-300 kalorier. Det samme gjelder kveldsmaten.

Det fungerer utmerket for meg, har til nå gått ned 7 kg, uten å egentlig føle at jeg slanker meg engang. Dette er på 1,5 mnd.

Nutrilett er enkelt og jeg synes ikke det smaker så ille. Holder du deg til en lavkaloridiett over tid vil du gå ned i vekt. Unngår du å gå tilbake til gamle vaner , samtidig som du trapper sakte og sikkert opp kaloriinntaket til "Normalen" - er du sikret å holde vekten nede.

Det viktigste jeg har lært av å gå på dietten, er å vite hva ting inneholder av kalorier, slik at jeg kan variere litt, og spise andre ting enn måltidserstattere innimellom - uten at det går ut over dietten min .

Det går an å både slanke seg og endre livsstil. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...